sigarettenrook door de muren heen !?!

Discussie in 'De lounge' gestart door lovelymom, 3 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Woon je in een flat?

2. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    ja!

3. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Dan kan het wel zo zijn dat het door de ventilatieschacht komt

4. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    niet als die niet grenst met die van haar ;)

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    De rook/tabak trekt zowiezo de muur in. In een huis waar veel gerookt is zul je veel moeten witten omdat elke keer de tabakzooi naar de oppervlakte komt. Bij slecht geïsoleerde muren denk ik zeker dat het er wel doorheen kan komen op zwakke plekken in de muur. Eventueel via vloerplinten zo onder de muur door ( bijv oude huizen met houten vloer. Je doet er helaas weinig aan. Misschien een geurbrander om het te neutraliseren

6. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

He bah, ik heb het ook in het verleden meegemaakt. Ik woonde toen naast een man die de hele dag thuis zat te roken. Hij deed nooit zn ramen of deur open, en regelmatig konden we zijn sigarettenlucht in onze gang en wc ruiken. En behoorlijk hoor! Woningbouw is toen ook langsgekomen, roken het ook, maar wisten niet wat het kon zijn. Erg vies als je zelf niet rookt! Bij ons leek het meer via de onderkant van het huis te komen (woonhuis), maar nooit een oplossing voor gevonden.

7. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Dus... Je wordt r niet bepaald vrolijker op hè;)
    Een beetje relativeren, je hebt zelf je topic titel ' sigarettenrook door de muren heen ' genoemd, had je t anders moeten noemen had je ook geen opmerkingen erover gekregen.

Ik probeer met je mee te denken en je geeft zelf aan niet te weten wat er bv boven t plafond zit. Dat zou dus gewoon een open verbinding kunnen zijn. En ik zeg niet dat je van plan bent je buurvrouw er mee lastig te vallen, ik geef alleen aan dat ik vind dat ik dat niet iets vind wat je kan gaan doen mocht je geen oplossing vinden.

Beetje die lange tenen intrekken hoor...

8. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Oh, dan kan het goed hoor! Wij hebben destijds iemand van de woningbouw laten komen. Het kwam door het ventilatierooster in de douche! Bloemkoollucht van linksonder, wietlucht van rechtsboven, allemaal meegemaakt en dat kan dus gewoon. Er viel alleen niks aan te doen.

9. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Misschien iets met de afzuiging en de luchtcirculatie? Had ik in mijn vorige woning.

10. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Onze buren roken altijd buiten. En als ik het raam/ deur open heb staan. Stinkt mijn huis ook.
    Ik doe dan de deur/ raam dicht.

11. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Wij hadden het in een vorig huis omdat een tussenmuur verzakt was. Er stond gyproc voor die muur dus was van binnen niet direct te zien. Meerdere keren dichtgespoten met bouwschuim en 't was opgelost (zolang we dus inderdaad geen ramen openden).

12. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Dit lijkt mij ook het meest voor de hand liggend. Hebben wij hier ookgehad met de buren. Alle kieren goed met purschuim in gespoten en nu is het over. Zo vies hé.....:x

13. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Wel ruik ik het altijd duidelijk als de buren weer eens gefrituurd hebben maar zou er niet aan moeten denken om continu ''rooklucht'' te moeten ruiken.
    Succes hoop dat je het opgelost krijgt!

14. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Zijn die muren van peperkoek?

15. Petra87

Petra87 Lid

1 aug 2011
    24
    0
    0
    Hier in ons appartement hebben wij helaas hetzelfde probleem van de onderburen. 's Ochtends is het in het toilet niet uit te houden van de rooklucht en als je de voorraadkast (inbouw) open doet, komt de lucht je ook tegemoet...
    In het toilet komt het (volgens mij) door het automatische ventilatiesysteem :(

16. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

zit die lucht van je eigen rook niet gewoon in de muur.. kan me haast niet voorstellen dat het door beton heen gaat ;)

17. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    nee sorry wij roken absoluut niet binnen al sinds de dag dat we het huis betrokken hebben en vorige bewoners hebben niet gerookt

maar sinds ik thuis ben is zij er niet en heb het dus al even niet geroken
    omdat ze dus niet thuis is
    dus het is toch echt wel overduidelijk

Deel Deze Pagina