Ik zie door de bomen het bos niet meer.. er zijn zoveel websites waar je foto's af kunt drukken en de een is nog goedkoper dan de ander.. Maar ik wil mooie foto's voor een normale prijs. Foto's van onze trouwerij wat ik zelf in een album ga plakken.. En het liefst een website, waar ik ook foto's in diverse formaten kan bestellen. En 1 op canvas.. Kennen jullie goede websites?
Ik heb foto's laten afdrukken op aluminium, weer eens wat anders dan canvas. Hangt een beetje af wat voor foto het is of het geschikt is...maar zeker het overwegen waard ! Foto op aluminium - Uw foto geprint op aluminium vanaf €9,95 Foto's verder afdrukken heb ik geen ervaring mee sorry
Wauw dat aluminium is gaaf!! Webprint ken ik ergens in mijn brein, die andere niet. Ik ga straks even kijken!!
Profotonet zeg ik idd ook als fotograaf! Mooie kwaliteit! Foto op aluminium is zeker mooi! Mijn voorkeur heeft wel het geborstelde aluminium anders zie je het effect nog niet echt
profotonet of vakcolor, beide hele goede printservices. Ook voor canvas, maar dan wel wat duurder. Voor een trouwfoto vind ik op glas ook erg mooi, ipv canvas.
Bij Groupon is nu een actie van Printerprix voor een canvas, weet niet hoe de kwaliteit is, maar het lijkt een goede deal.
Dan moeten we ze daar maar gaan bestellen En 1 foto wil ik dus groot, maar weet nog niet of dat canvas, glas of aluminium wordt...
Wat voor foto is het? Want daar moet je even goed naar kijken. De ene foto is mooier op alu...de ander op glas...de anders op canvas...of op hout...of nog wat anders
Ik druk tegenwoordig bij smartphoto af. Prijs valt goed mee, kwaliteit is goed, levering is supersnel. Je kan nu ook foto's op dikke karton laten afdrukken. Collega had dat laatst laten zien, was wel tof!
Het gaat om een grote foto van onze trouwdag. De rest van d'r losse drukken ook van de trouwdag, onze vakantie en onze honden.
Ik bedoel meer de kleuren van de foto... Lees de info maar eens bij het afdrukken op alu bijvoorbeeld. Bepaalde kleuren worden dan bijvoorbeeld niet afgedrukt maar worden transparant zodat je de structuur van het alu nog beter ziet. Bij Canvas druk je de foto vaak gewoon af zoals hij is. Ook moet je kijken naar waar je de foto op gaat hangen. Glas kan heel mooi zijn...maar hou enorm veel rekening met spiegelen als het licht er op een bepaalde manier op valt.