Probeer eens een scheutje azijn bij je waspoeder te doen. helpt bij de patiëntenkleding op mijn werk erg goed tegen zweet/rooklucht. Verder op een gewoon programma en gewoon je wasverzachter gebruiken.
HG zal er vast een goedje voor hebben...en ander azijn inderdaad. Mocht je het er niet uit krijgen zou ik het gewoon teruggeven en zeggen dat je de rooklucht er niet uit krijgt en dat je het daarom niet aandurft met de kleine..dat je het zonde vind om het weg te doen en dat je hoopt dat ze er nog iemand anders blij mee kan maken. Denk dat teruggeven prettiger is dan dat ze later hoort dat het weggemikt is.
Inmiddels in de azijn geweest en nog een keer gewassen. De moeilijkste vlekken krijg ik uit mijn was, maar rook niet. Mijn oma heeft alles nu meegenomen dus komt nu vast wel goed hihi
Ik heb niet alles gelezen maar wil toch even een tip geven... Laatst had ik van die arieltabs ergens bij gekregen. Daar heb ik vrij kleine gordijnen van de babykamer mee gewassen... na 3 maanden komt daar de geur nog vanaf... Ik heb de eerste maand het raam dag en nacht open gehad omdat de geur te sterk was... het was wel een lekkere waslucht! Wellicht dat je daar eens mee kunt wassen en dan kleine wasjes draaien? Wasmiddelgeur is beter dan sigarettenlucht!