Goedemorgen dames! Vanmorgen hebben we een nieuwe babyfoon binnen gekregen.. Nu ligt L. op bed dus kon hem gelijk uitproberen.. Alleen als ik hem op zender 1 zet, heb ik het signaal van de buren erdoor heen.. niet handig dus.. nu heb ik hem op zender 2 gezet en nu piept en kraakt dat ding zonder dat er van boven geluid komt.. Lijkt op een storing zeg maar.. De zender staat boven en de ontvanger beneden dus er zit niet te weinig afstand tussen.. Bij de buren al gevraagd of ze ons ook horen, maar dat is niet het geval.. Ze hebben een babyfoon met maar één stand van zender dus ze kunnen die ook niet veranderen.. Waar ligt dit nu aan? Ben er best blij mee want we hebben hem gekocht voor best wat korting en zou er best van balen als ik hem hierdoor terug moet sturen..
Ik denk eerlijk gezegd dat het gewoon de beperking van een analoge babyfoon is. Met een DECT babyfoon zul je dit probleem niet hebben
ja maar vind die krengen zo duur hier hebben we 40% korting op gekregen.. maar ja het zal dan toch uitlopen op het halen van een nieuwe..het is deze trouwens bol.com | Alecto DBX-33 Babyfoon, Alecto | Elektronica
die Alecto hadden wij voorheen ook. ik hoorde de hele buurt de baby's in bed liggen maar onze eigen zoon hoorde we niet haha. wij hebben toen bij de mediamarkt voor 45 euro een digitale gekocht nooit meer iets gehoord behalve ons eigen zoontje met zo'n analoge blijf je dat toch houden dat je andere dingen erdoorheen hoort
ik zou m terug sturen,die hebben wij ook gehad,ook ik hoorde van alles behalve me eigen kind,wij hebben toen een dect genomen van de blokker,prima ding,vele functies zitten erop
Hey hey, Wij hebben ook een Alecto DBX-75 Digitale DECT Babyfoon bij de Blokker gekocht voor ongeveer 40 euro! Ben er heel erg tevreden over.