signalen gehad... achteraf gezien?

Discussion in 'De bevalling' started by Dora, Jun 16, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. brussie

brussie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    1,927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Bij mijn dochter was ik alleen maar héél erg moe, bij mijn zoon kon ik niet meer lopen van de pijn in mijn bekken en de hele dag één grote harde buik.
    Beide keren een paar dagen van te voren ineens vocht vasthouden.

Bij mijn dochter wist ik absoluut niet dat 't ging gebeuren en bij mijn zoon wist ik 't een paar uur van te voren (geen weeën of zo alleen maar zwaar klote voelen). Dat was echt voorgevoel

2. liselotte

liselotte Actief lid

Jun 11, 2006
    446
    0
    0
    Hoi Hoi,

Op woensdag hele dan rugpijn en niet ekker gevoel.
    Ik ben op vrijdagavond nog naar eenbruiloft van een collega geweest. toen ik thuis kwm rond 12 uur verloor ik op de wc mijn slijmprop. Zaterdagnacht wat bloed verloren en niet kunnen slapen. Ik wa zaterdag de hele dag niet lekker. Ik had pijn in mijn rug en ik heb het huis nog schoon gemaakt. verder de hele dag hangerig. Ik had niet aan weeen gedacht, omdat ik "pas'' 39 weken was. Zaterdagnacht was mijn man naar een personeelsfeest en uit. Ik was toen heel onrustig en heb hem om half 4 gesmst dat hij echt naar huis moest komen. Ik kon niet vertellen waarom. Ik ben tegen hem aangekropen en in slaap gevallen. Op zondagmorgen werden we om 10 uur wakker en braken direct mijn vliezen. 22.33 uur is Luuk geboren.

Succes met de bevalling!
    Knuffel

3. Friemeltje

Friemeltje Actief lid

Jul 2, 2006
    406
    1
    0
    Het begon bij mij met veel harde buiken achter elkaar.. na een aantal uur kwam er ook de pijn (weeën) bij..

4. ster

ster Fanatiek lid

Nov 1, 2005
    1,549
    0
    0
    Jazeker: ik was de hele dag al meer in mijzelf gekeerd en vergat van alles aan iedereen te vragen (alleen maar met mijzelf bezig) leek wel in een roes te leven. De hele dag plotseling allemaal regeldingen gedaan en afgehandeld (zelfs mijn vriend had hier in de avond last van , hij ging ook van alles regelen). Ook had ik overdag harde buiken en voelde mij moe. Einde van de middag de slijmprop verloren en om half 12 in de avond braken mijn vliezen, waarna na een half uur de weeen begonnen en ik binnen twee en een halve uur een baby in mijn armen had!

5. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

Dec 11, 2006
    1,683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Lusteloos, sjagrijnig en moe, maar tegelijkertijd wel alles in orde willen hebben (was de dag voor de bevalling).
    Ook had ik al 2 dagen buikloop, darmen die zichzelf ledigden.
    En gegeten dat ik heb! Had honger, honger en nog eens honger, alles wat ik tegenkwam, verdween richting maag :p

6. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

Sep 7, 2006
    4,277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ik heb geen signalen gehad! wel was ik smorgens gestript en heb die dag alles gedaan wat ik nog wou doen, en snacht werd ik wakker en was het meteen in volle gang!

7. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

Jan 21, 2006
    3,478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Bij mij begon het in de ochtend toen mn man net naar zn werk was.
    Buikpijn alsof ik een hele volle blaas had zeg maar....alleen ik had geen volle blaas haha
    Heel de dag tobben en om 16.15uur ongeveer werden de weeën heftiger en konden we naar het ziekenhuis.
    Daar had ik 3 cm ontsluiting en na loop van tijd is mn vrucjtwater door de VK en het ZH gebroken.
    En toen ging t naar mijn idee snel!

8. angela24

angela24 Actief lid

Jan 28, 2006
    409
    0
    0
    Ik zet deze weer even boven in het topic want ik ben erg nieuwsgierig naar nog meer reacties!

9. angela24

angela24 Actief lid

Jan 28, 2006
    409
    0
    0
    was jullie kindje druk, voelde je t bijna niet of normaal?

10. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

's Morgens nog helemaal niets aan de hand...nog weggeweest..

's Middags verloor ik voor of na mn slaapje de slijmprop. (dat weet ik dus niet meer zeker)
    Maar werd na mn slaapje wakker met lichte krampen en ik werd kort daarna erg onrustig en nerveus en kon niet meer rustig blijven zitten.

Toen wis ik het al....dit duurt niet lang meer.
    De volgende morgen werd mijn zoon geboren, 10 dagen voor de uitgerekende datum.

11. angela24

angela24 Actief lid

Jan 28, 2006
    409
    0
    0
    hadden jullie misschien ook last van een gevoelige buik?
    Niet dat het voelt als krampen die komen en gaan maar een beurs gevoel op sommige plekken en het idee dat de baby te groot is voor je buik?

12. RedRose

RedRose Actief lid

Sep 14, 2006
    235
    0
    0
    Hi Angela,

dat heb ik nu wel een beetje. Alsof de boel op knappen staat. ew zijn trouwens even ver! Grappig. Wedstrijdje doen wie t eerst is? ;)

Ik heb gister last gehad van voorweeen (alweer!). Ik hoopte de hele avond dt het door zou zetten maar helaas alweer niet... Word er nu wel een beetje moe van zeg maar...Wachten duurt lang he?

Succes deze week!

RR

13. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Wel leuk om te lezen...ik wacht ook met spanning af wanneer het gaat gebeuren en voel ook al een week van alles...maar ja ik weet niet zo goed wat ik moet voelen he?!

14. angela24

angela24 Actief lid

Jan 28, 2006
    409
    0
    0
    He redrose!
    Nou ik begin het aardig beu te raken hier. Ik denk dat ik nog niks voel wat op een naderende bevalling lijkt. Helaas!
    Ben vanmorgen bij de vk geweest en ik was in 1 week 3 kilo aangekomen! En dit terwijl ik in de afggelopen 6 a 7 weken daarvoor niks aankwam. Vocht zei ze. PPPFFFFF!
    Wat duurt het wachten toch lang als je zo naar iets verlangt! Het kan ook zo nog 3 weken blijven zitten! Moet er niet aan denken!
    Heb jij nog tips trouwens om de bevalling op te wekken? Of ben je bang dat je de wedstrijd verliest dan? haha

Share This Page