Heb ik gehad maar ik durfde niet... Heb nu zelfs tot gisteren gewacht omdat ik geen test in huis had en er gisteren pas eentje kon halen... Probeer geduld te hebben! Ws wordt je toch teleurgesteld omdat het nog te vroeg is..... Dat is toch zonde!
Hay! Ik ken t echt helemaal! Ik heb t nu nog niet omdat ik als t goed is vandaag mn ei ong. Zou hebben maar als ik een paar dagen verder begint t al! T is dat ik weet dat t absoluut geen heeft maar t liefst zou ik meteen na mn ei willen testen moeten ze eigenlijk gewoon uitvinden haha een test die je meteen kan doen Maar ffies volhouden nog! Hopelijk word je wachten dan beloond met een mooie posi test!
Ik heb ook echt zin om te testen. Wat gaat de tijd toch langzaam dan. Ik probeer zo positief mogelijk te blijven, maar dat vind ik wel moeilijk. Als ik geen kwaaltjes voel kom ik vooral in de -ik-ben-toch-niet-zwanger-stemming. Ik mag zondag testen. Bijna dus. Ohh was het maar zondag! Ik probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken. En plan mijn agenda lekker vol. En ik heb mijzelf een stoelmassage gegund!
Hier ook Nu 2 dagen na terugplaatsing van twee mooie embryo's en wil zooooow graag testen Maar moet echt nog even wachten. Ik denk dat ik het de 26ste echt niet meer houdt. De vorige keer bij mijn zoontje testte ik toen positief
Same here ik heb op 1 december mijn nod . Ik moet gewoon nog ruim een week wachten en hou het gewoon bijna niet meer uit van de nieuwsgierigheid
Hier hetzelfde! Zit 5 dagen voor NOD. Vanmiddag getest maar niks te zien Mijn hoop begint te verdwijnen...
hier ook deze maand... had al drang na mijn ongi haha Heb ook gewoon besloten dat ik za en dan om de dag mag testen. Dan maar teleurstelling hahah Zo erg is het.
Hoe is het inmiddels hier? Ik heb vanmorgen voor het eerst positief getest! Super pril natuurlijk maar helemaal happy!!