hallo meiden. afgelopen woensdag 7 maart heb ik een pijn steek in mijn buik gehad.daarna niet weer. nu heb ik vanaf toen steeds een zeurende pijn in mijn buik gehad. het weekend was het over. nu moet ik vrijdag mijn nod krijgen..en heb sinds vandaag weer een zeurende gevoel rechts onderin in mijn buik.(beetje trekkend) ook ben ik steeds veel sneller moe,ben blij als ik sávonds op bed kan. zou ik zwanger kunnen zijn...wat denken jullie? zelf heb ik wel een voorgevoel dat het zo is...maarja.... liefs love31
Hi love31, Ik had precies hetzelfde als jou de afgelopen week,maar helaas vanochtend toch ongesteld geworden. Kan bij jou heel anders zijn natuurlijk je weet maar nooit,maar probeer je niet gek te laten maken door die gevoelens. Sterkte deze week kan je wel gebruiken denk ik Groetjes Tijgertje82
Idd Love31..... Ik had het ook vorige maand voordat ik mijn NOD kreeg. Steken in mijn buik...deed zo pijn dat ik bijna niet kon ademen en een zeurende pijn. Het duurde wel ong. een week en dacht ik ook dat het bijverschijnselen waren van zwangerschap....maar nee hoor ik kreeg toen ook mijn NOD. Het kan zijn dat het bij jou anders, want niet iedereen is hetzelfde toch? Liefs, Chane