Hoi allemaal, ik wil graag voor mijn zus (die 1 dag in de week op m'n dochter past) een leuke cadeaumand maken. Ik heb dit vaker gedaan, maar ben op het moment een beetje inspiratieloos! Weten jullie misschien een leuk thema? En wat zouden jullie er dan allemaal indoen? Alvast bedankt voor de tips! Groetjes Patricia.
Ik heb ooit voor n buurvrouw die 2 x in de week mijn zoontje mee naar school nam zodat ik dat niet hoefde (zat toen in n zware depressie) een mand samen gesteld met allerlei dingen om te kunnen piknicken. Dus bordjes en bekers, n plait (zon deken voor op de grond) en de nodige lekkere dingen erin zoals afbak broodjes, lekkere jam, vruchten sapjes, rolletjes snoep etc. Had er ook voor alle drie haar kinders een belle blaas en waterpistooltje in gedaan. Maarja dat is nu niet echt de tijd van het jaar. Maar misschien vind ze een mand met allerlei verzorgings producten wel leuk. Luxe zeep en haar producten enzo. Parfummetje, nagel verzorgings producten, schattig sponsje enz. zodat ze zich lekker kan verwennen. Of als ze een hobby heeft daar wat dingen van bij elkaar zoeken ofzo. Of gewoon n mand met allerlei verwen dingen zoals toastjes en dingetjes voor erop en n lekker wijntje enzo. (soort van kerstpakket maar dan anders ) Vind het altijd erg leuk om zoiets te doen...gewoon t shoppen en verzinnen Succes!
heel leuk boodschappen voor een romantische diner, kaarsjes, wijn, chocola,rood tafel kleedje, alles in een mooie mand .
Hmm nu wordt het wel erg moeilijk, ideeen genoeg nu! Hier kan ik zeker iets mee! Heel erg bedankt allemaal! Groetjes Patricia.