Ik begin zo'n honger te krijgen, ik heb echt veel meer boterhammen nodig bij de lunch! Het begint smorgens al maar dan neem ik maar niks... En smiddags krijg ik ook veel zin in brood of koek/cake... Ik stil dit met fruit want anders zou ik nog ronder worden( ) Is dit normaal of zit dat tussen mn oren? X
volkomen normaal meid en geef er maar aan toe zou ik zeggen ( uiteraard beperken idd door fruit te eten) ik had hier van mijn eerste zwangershap ook een ontzettende behoefte aan , slagroom koekjes ik at 8 boterhammen! maar nu ik zwanger ben van de 2de eet wil ik alleen maar fruit en gezond eten, ligt echt aan je hormonen denk ik
Sinds twee weken heb ik ineens enorme honger. Geen trek in chips of chocola of andere lekkere dingen, maar gewoon in bruine boterhammen enzo. Ik had vorige week een aantal dagen waarop ik er wel 12 op had ... (waren wel werkdagen). Daarvoor had ik juist heel weinig trek. Ik kom net bij de verloskundige vandaan, maar ik ben ineens ook vijf kilo aangekomen de afgelopen maand (veel!) terwijl er eerder nog geen kilo bij was gekomen. Ik lijk wel een bodemloze put nu... kan boterhammen blijven smeren...
Het is trouwens wel beter om 's ochtends goed te eten juist. Ontbijt overslaan is niet goed. Ten eerste heb je dat juist hard nodig (en het ontbijt verbruik je sowieso wel op een dag) en het zorgt er ook voor dat je daarna minder trek hebt...
hier nog een. Constant maar een leeg gevoel in mijn maag. Ik stil de honger ok met fruit of crackers, maar het lijkt maar niet op te houden joh. Als comensatie zit ik elke avond 1 uur op de hometrainer. Tot nu toe gelukkig nog maar 4 kilo aangekomen, pfff. Maar heb nog wel even te gaan.
Ja mn ontbijt sla ik ook absoluut niet over, neem of crackers of een krentenboterham, is ook goed voor de stoelgang... De rest van de dag heb ik zin in taart, koek, snoep, cake SLAGROOM chocolae en fruit... Dus neem ik die laatste maar, en af en toe een koekje... Maar als ik zie dat jullie 8 tot 12 sneeen brood eten ben ik nog heilig met mn 3... Ik ben al wel flink aangekomen, bij de laatste controle (23 weken) was ik in totaal al 6 kilo aangekomen, maar ik weeg normaal al boven de 100 dus dan komt het er toch al wel wat sneller aan he...