Nog 1 weekje en dan is het zover! Naar het VU... Door alles spanningen op mijn werk heb ik het ff opzij kunnen zetten, maar gelukkig is op het werk weer alles rustig. Vandaag een rare dag...ik zou vandaag uitgerekend zijn...ik heb er gelukkig niet al te veel last van gehad maar goed het is best vaag. En dan te weten dat je binnenkort toch de MMM in moet. Ik zit nu op dag 30 van mijn cyclus. Deze keer voel ik helemaal niets, licht gevoelige borsten that's it. Ik denk dan ook dat ik niet zwanger ben. Ik heb dit keer (voor het eerst) zelfs geen zw.testen in huis hihihhi. Mijn NOD is (denk ik) zaterdag maar goed ik verwacht gewoon de duiveltjes. Liefs Silla
Nou ik had gelijk hoor! Ik heb net een tampontest gedaan en jaaa hoor...de rode duiveltjes zijn onderweg. Het heeft nog niet echt doorgezet maar goed dat kan tussen nu en een paar uur wel gebeuren... Geschatte nieuwe NOD ligt rond de 1 & 3 juli... Ronde 6 na 3e MK.... Groetjes
Nou mijn mannetje wilde eerst de onderzoeken afwachten.....ik heb zoveel vertrouwen in mijn lichaam gekregen dat ik die kans die er nog is op een zwangerschap op de natuurlijke wijze gewoon te laten komen. Maar het vreemde is...mijn ongi heeft niet doorgezet? Ik heb net nog een tampontest gedaan (deze wat langer laten zitten) en niets? Erg vreemd?
Haloootjes! Nou we zijn geweest en... We hebben "maar" 5% kans op een kindje met een zware handicap. Dussssssssss dat houdt in dat we dus 95% kans hebben op een gezond kind! Alleen moeten we dus rekening houden dat wij een hoge MK kans hebben, maar goed daar hadden we al rekening mee gehouden. Tevens heeft zij aangegeven dat wanneer we dus een "goede" zwangerschap hebben dat we d.m.v. een vruchtwaterpunctie ZEKER weten of we een gezond kindje hebben of niet. Dus het nadeel is, is dat we (met ong.) 20 wkn en de uitslag goed is ECHT kunnen genieten van de zwangerschap. Is de uitslag niet goed dan zouden we de zwangerschap moeten verbreken. Het is bijna heel zeker dat als we de zwangerschap niet verbreken het kindje bij de geboorte niet lang zal leven, dus hoe moeilijk ook...weten we dat we met een "gerust hart" afscheid kunnen nemen van het kindje en ons dus niet schuldig hoeven te voelen dat we de zwangerschap moesten verbreken. Maar hoe zwaar ook, we hebben besloten om de natuur de gang te laten gaan om zwanger te worden en dus (voorals nog ) NIET de MMM in te gaan! We zijn erg blij met deze uitslag en we hopen dat 't verbreken van een zwangerschap ons bespaard zal blijven, maar goed we durven het wel aan. We hebben het "gevierd" met een heerlijk etentje! Liefs Silla
Nou meid gelukkig dat het meevalt. En dat je maar snel spontaan zwanger mag raken En het belangrijkste natuurlijk..... dat het gezond is en goed blijft gaan! Ga hard voor je duimen meid! Liefs Corina
Thanks meis! Wij zijn ook erg blij... En als het goed gaat dat het kindje natuurlijk gezond is. De keuze zal wel moeilijk zijn als 't ongezond blijkt te zijn maar we weten gewoon dat het kindje ook niet lang zal leven dus dat maakt de keuze iets "makkelijker" maar goed moeilijk zal het ECHT zijn maar we weten dat de kans (5%)aanwezig is. We zien het wel...zorgeloos zwanger zijn is er voor ons toch niet meer bij na 3 MK's. Maar we gaan ervoor en we gaan van het positieve uit! Liefs Silla
Dat is wel het beste, altijd van het positieve uit gaan. Maar soms ook wel heel moeilijk. Zeker als je de zwangerschap moet afbreken. Maar hopelijk zit je de volgende keer niet bij die 5% maar bij de 95%. En heb je over 8 maanden een gezond beebje in je armen! Nogmaals ga voor je duimen! Sterkte meid, Liefs Corina