Absoluut Yalissa... is een hele mooie naam en staat ook mooi bij Vanessa... Silla vindt ik wat ouderwets en meer een afkorting van Priscilla.. Ook vindt ik een betekenis van een naam niet echt belangrijk, (Who cares ?!?)belangrijker is dat de naam mooi klinkt ...toch?
Silla doet ook mij denken aan Silly.. Yalissa vind ik niet echt bij Vanessa passen, Ik zou ook even verder zoeken Succes!
Yalissa kei leuke naam. en zo ie zo als het voor jullie de naam voelt lekker doen.. en ik zie het probleem niet dat het ook op as eindigd
Cilla! Mijn favoriet! Naam komt voor mij uit het boek "Daya het witte paard" waarin Cilla de hoofdrolspeelster is.
Bedankt allemaal zijn er nog niet echt uit. Mijn vriend en ik hebben niet echt zelfde smaak als ik mocht kiezen zou het Senna of Nova of joya worden zoiets.ik vind dubbele namen ook heel erg leuk alleen bang voor afkortingen vaak word dan de eerste uitgesproken... Maar veel verachillende meningen leuk hoe dat verschild. Bij zilla moest ik ook denken aan godzilla maar het is met een S silla dus alweer wat anders en in 2009 en 2010 zijn er totaal maar 3 of 4 kinderen zo genoemd. Ook interessant want vid beetje uitzonderlijk wel mooi. Betekenis maakt mij niet heel erg veel uit moet inderdaad mooi klinken maar als je heel erg twijfelt kan een betekenis misschien wel een doorslag geven. En een mooie betekenis is alleen maar leuk toch
beide niet mijn smaak, maar als ik moet kiezen ga ik voor Yalissa, maar dan zou ik nog eerder Alyssa doen.