Silla of yalissa

Discussie in 'Babynamen' gestart door Tatiana25, 26 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MomQ 2 be

MomQ 2 be Bekend lid

28 jan 2012
    532
    0
    0
    Noord Holland
    Absoluut Yalissa... is een hele mooie naam en staat ook mooi bij Vanessa...
    Silla vindt ik wat ouderwets en meer een afkorting van Priscilla.. Ook vindt ik een betekenis van een naam niet echt belangrijk, (Who cares ?!?)belangrijker is dat de naam mooi klinkt ...toch?

2. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Silla doet ook mij denken aan Silly..
    Yalissa vind ik niet echt bij Vanessa passen, Ik zou ook even verder zoeken :) Succes!

3. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Eens. Ik zou sowieso geen twee namen eindigend op -a doen, klinkt zo jut en jul. :)

4. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    Yalissa kei leuke naam. en zo ie zo als het voor jullie de naam voelt lekker doen.. en ik zie het probleem niet dat het ook op as eindigd

5. Lutty

Lutty Actief lid

26 okt 2012
    469
    0
    0
    Cilla! Mijn favoriet! Naam komt voor mij uit het boek "Daya het witte paard" waarin Cilla de hoofdrolspeelster is.

6. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Bedankt allemaal zijn er nog niet echt uit. Mijn vriend en ik hebben niet echt zelfde smaak als ik mocht kiezen zou het Senna of Nova of joya worden zoiets.ik vind dubbele namen ook heel erg leuk alleen bang voor afkortingen vaak word dan de eerste uitgesproken...

Maar veel verachillende meningen leuk hoe dat verschild.

Bij zilla moest ik ook denken aan godzilla maar het is met een S silla dus alweer wat anders en in 2009 en 2010 zijn er totaal maar 3 of 4 kinderen zo genoemd. Ook interessant want vid beetje uitzonderlijk wel mooi.

Betekenis maakt mij niet heel erg veel uit moet inderdaad mooi klinken maar als je heel erg twijfelt kan een betekenis misschien wel een doorslag geven. En een mooie betekenis is alleen maar leuk toch

7. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    beide niet mijn smaak, maar als ik moet kiezen ga ik voor Yalissa,
    maar dan zou ik nog eerder Alyssa doen.

Deel Deze Pagina