Hallo Dames, ik zoek silly billy slabben met lange mouwen of de extra lange messy eaters.... Heeft iemand ze liggen die er niets mee doet en die ze voor een leuk prijsje wil verkopen?? Het is voor een jonge, dus liever geen roze of paars
Heb eenrode met lange mouwen. Mijn zoontje past hem niet meer. een keer gewassen omdat hij nooit slabben om heeft bij het eten hij heeft zo'n vangbak slab van de prenatal. Wat wil je ervoor geven?
Nee dat is een gewone slab net als een andere slab. Wel met plastic aan de achterkant. http://www.fairkids.nl/silly-billyz-junior-kleuren-p-573.html?fetchmoment=ltf6nhj016f96sqfh6jo9t1at4&source=webgains Deze slabben maar dan een oranje.
Hai, Ik heb er ook nog twee liggen; een rode en een turquoise, allebei niks geleden. Ik wil ze eventueel ook wel ruilen tegen een kleinigheidje; laat maar weten of je nog interesse hebt. Owja; voor de duidelijkheid: allebei lange mouwen
Het is de gewone lange mouwen slab van Silly. te gebruiken tot 2jaar. Hij is enkel gewassen dus schoon.