babyprojector; welke is beter?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Arja, 12 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    Is de sterrendroom van Fisher Price of die van Tomy beter? Of toch de welterusten sterretjes van Chicco? Ik weet niet zo goed het verschil en ze zijn toch al gauw 30 euro. Iemand ervaring?

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Geen idee welke beter is, maar wij hebben die van Fisher Price en daar zijn we erg tevreden over. Ze waren vorige week in de aanbieding bij 't kruidvat, voor 15 euro, misschien zijn ze er nog wel?

3. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Wij hebben ook die van fisher price, maar mijn zoontje heeft er nooit iets aan gevonden. En het hielp zeker niet bij het in slaap vallen, hij werd er juist wakkerder van, maar ik ken baby's bij wie het wel rustgevend werkte.

4. Kletskous

Kletskous Niet meer actief

ik heb die van avent. Ik ben er blij mee.

5. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Wij hebben de Fisher-Price Baby Gear Rainforest Mobiel met Afstandsbediening. Gebruiken deze niet in haar slaapkamers, maar in de box. Melodietjes vind zij helemaal te gek en probeert de knuffeltjes te pakken als ze aan het draaien zijn :)

6. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Ik ben naar 4 filialen van Kruidvat geweest en geen een had de FP projector :( die lijk me ook erg leuk voor de kleintjes.

7. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Ik heb die van cicco,maar ik gebruik hem ook in de box bij het 'alleen' spelen, ik vind het een leuk ding, maar de sterren projecteren alleen als het heel donker is...

8. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Wij hebben ook de chicco.
    We hebben hem nu 3 avonden gebruikt en hij is veel rustiger gaan slapen.
    We zetten hem ook alleen 's avonds voor dat hij de nacht in gaat aan, want anders went hij er straks aan dat hij alleen daarmee in slaap kan vallen.

9. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Wij hadden/hebben er eentje van Alectro (Kijkshop), maar vanaf het begin een onding! Muziekjes gaan wel, maar het beeld op het plafond is erg onduidelijk. Eigenlijk hebben er hem nooit gebruikt op een enkele keer na.
    Omdat ik hier zulke goede berichten las over de FP "Sterrendroom" deze gisteren gekocht ivm de 2e baby die in aantocht is!
    Ben ook erg benieuwd. Hier was ie bij de Kruidvat idd nog 15 euro!

Mirre

10. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    volgensmij zijn ze wel vaker in de aanbieding want mijn moeder heeft hem in augustus voor mijn zoontje gekocht bij trekpleister volgensmij, ook voor 15 euro

11. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Wij hebben die van Tomy geloof ik (dat is een ster toch?) die projecteert goed op het plafond, de muziekjes die erbij zitten zijn ook fijn!

Ik heb gisteren die van fisher price gekocht vond hem wel leuk voor de afwisseling :) maar die projecteert veel slechter dan de tomy (heb hem even snel getest).

Wat mij weer het voordeel lijkt van de fisher price zijn de rustgevende vogeltjes geluiden ed, maar of het ook een voordeel is (lees: dat mijn zoontje daar goed op gaat slapen) dat zien we vanavond 8)

Deel Deze Pagina