Hier ben ik naar op zoek... Had al bij action gekeken maar die hebben alleen cape en petje maar ik wil dus echt een broekje en hesje (evt petje). Liefst natuurlijk niet te gek duur, mijn dochter zou het geweldig vinden!
Bij Albert Heijn zijn ze nu te koop. Erg leuk soort velours achtig. Lijkt me goede kwaliteit. Zwarte maillot en pet zijn los te koop bij AH.
Ja, heb ik gezien maar hier alleen nog maar van 6-8 jr..... Zal morgen nog eens kijken, weet niet of er nog word aangevuld.
Vorig jaar werden er keileuke verkocht bij de Etos. Die van mijn dochter komt bij Intertoys vandaan. Onder een tientje ben je zeker klaar.
Dank voor de tip, ik ga daar van de week eens even langs. Ben nog bij AH geweest maar daar zeiden ze dat het 1 maat was... terwijl er 6-8jr op staat. Sint pakjes hadden ze wel 3-7jr.
Ik heb vorig jaar een leuk pietenpakje bij de hema gekocht. Soort van vilten stof. Een hesje, broek en petje.
hoi, ik heb op zolder denk ik nog een pietenpakje liggen van de C1000. Die hadden ze vorig jaar of het jaar ervoor in de winkel liggen. Geen idee wat ik ervoor betaald heb. Wat wil je zelf betalen voor een pakje. Ik zal morgen even voor je op zolder kijken welke maat het is. Ik weet dat hij roze met paars gekleurd is met broek, shirt en barret. Stuur me anders even een pbtje.
Meiden erg bedankt voor de reacties! Ik ben geslaagd. Bij blokker hebben ze vanaf 3jr pakjes voor maar 4 euro. Bedankt voor de moeite!!!