Ben in oktober uitgerekend, maar het vinden van een leuke naam is echt lastig.. mocht iemand tips hebben dan graag..
Ik vind Ravi heel erg leuk, volgens mij betekent de naam: Hindoestaanse God...of zoiets Ik vind de naam vlot en krachtig overkomen!
Arun Ashwin Sanjay Sanjiv Ranjit Rohan Iresh Indra Kalyan Nishan Kishan en wat ik de leukste vind: Kiran
Wat goed.. umh ravi,rohan,sanjay zijn namen die al voorkomen in de familie, op ons lijstje staat idd Kishan Kiran Deze zijn favoriet, ook hebben we Jayresh Muni Sanji Vind het nog steeds moeilijk haha maar bedankt voor de suggesties dit helpt zeker!
Dank jullie wel.. Manish wel heel leuk maar we werken beide bij een bedrijf wat ish heet haha en daar word overal al ish achter geplakt verder vind ik Bodhi best leuk.. Roan maar dan geschreven Rohan is er al in de familie maar wel een mooie naam! Meer suggesties haha?
een kennis van mijn heet Dinesh (volgens mijn schrijf je het zo) Vind het in ieder geval een leuke naam.
Ik heb collegas met namen "Srinivas" en "Somashekar" gehad maar vond die zelf moeilijk uit te spreken (nu ja, afgekort tot "Som" uiteraard wel, maar de "sr"-combinatie...), verder kom ik ook niet.
Dank jullie wel blijft moeilijk maar we blijven nadenken. . Gelukkig hebben we nog even.. suggesties blijven welkom
Anand Arun Bodhan Dev Devdan Deven Devi Dhanu Dhanvin Inder Indra Jahnu Jai, Jay Karan, Kiran Kumar Lai Navin Nawal Raj Rajan Ravi, Revi Rohan, Ronan Sarvin Shiv Som, Somu Suresh Surya Tarun Tej Tejas Vidur / Vidhur Vyas
Jay Jeevan Jafar - Jaffar Kavi Kalyan Kamal Mani Manu Mohan Rahul Raj Rajinder Ratan Samir Sanjay Shiva Sudeva Sunder