Eindelijk is hij er dan! Op 10-02-2011 geboren om 3:10 onze Lucas! Wegens hoge bloeddruk wouden ze inleiden met 38+6 Om 9 uur gemeld in het ziekenhuis, en heb een gel ingebracht gekregen, Merkte er niet veel van, wel een klein beetje rugpijn maar meer niet. Om 4 uur nogmaals gel ingebracht gekregen, maar er gebeurde nog niet veel, we hadden ons er maar op voorbereid dat het de volgende dag weer een gel ging worden. Maar 0m 21:30 braken spontaan de vliezen! Ik stond aan het bed mijn sokken uit te doen, en toen zei ik tegen mijn man, 'Volgens mij loopt er iets! En ja hoor! Half uurtje kon ik lopen door de kamer met rugpijn. Toen moest ik gaan liggen op bed, voor de ctg etc. Toen ben ik niet helemaal meer bijgeweest, wat heb ik een rugweeen gehad! Om 23:00 had ik 3 cm ontsluiting, en ze zagen dat ik zo een pijn had, dat ze zeiden, wil je pijnmedicatie? Nou graag! Manlief moest en zou bij me blijven om mijn rug te masseren, en mocht neit weg om wat te drinken, want oehhh.. Helaas is de pijnmedicatie er nooit van gekomen, om redenen dat de computer 3x crashte, en omdat ik om 00:30 al 9 cm ontsluiting had Om 01:30 begonnen de persweeen en om 03:10 is Lucas er met een vacuumpomp uitgekomen, en een flinke knip bij mij. Al met al 5,5 uur over gedaan, heb het als heftig beschouwen, maar oww wat ben je dat vergeten als je mannetje er dan is
van harte gefeliciteerd. wat een schatje................... een mooi ventje echt een blonde prinsje jennefer
Thanksssssss ja het is echt een blond mannetje Vind het wel erg stoer, blijkt niet veel voor te komen