zwangerschapstest bewaren

Discussion in 'Zwangerschap' started by djellybelly, Apr 11, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

heey meiden
    ikw eet niet of er iemand intresse heeft maar er zijn moeders die hun test willen bewaren met de gewone testen ken dat dus niet.

maar met de nieuwe predictor testen ken het wel, gewoon ff goed kijken op het doosje of je de nieuwe versie hebt.'

http://www.predictor.nl/content.asp?page=289

2. Kiki

Kiki Fanatiek lid

Jul 8, 2005
    4,364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Als het goed is kan dat ook al met oude testen van een ander merk. Ik heb namelijk de testen van ons dochter ook nog en die zijn nog hartstikke duidelijk. Inmiddels 5 jaar oud.
    Ik heb wel gemerkt dat de testen die een roze/rode indicatiestreep hebben beter bewaard blijven dan de blauwe testen (zoals kruidvat en HEMA)

Predictor heeft het leuk bedacht, maar het is gewoon een reden om je over te halen toch de dure test te nemen en niet de voordeligere huismerken.

Groetjes van Kiki

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Hmm, ik dacht eigenlijk dat je ze gewoon kon bewaren. Ik heb die van mij iig nog, van Clearblue issie geloof ik, van 1 december 2007. En hij is nog steeds hartstikke duidelijk, dus ik ga er van uit dat dat nu niet meer gaat veranderen.
    Vind het iig wel een leuk idee om de testen te bewaren.

4. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

oh dat ken best :D
    heb geen flauw idee ik wou die van onze dochter toen ook bewaren weet niet meer welke het was :S
    maar die was dus helemaal uitgelopen.

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Hmm dat is wel jammer dan ja, dan heb je d'r eigenlijk niks meer aan natuurlijk. Wel handig dat ze nu dan nieuwe hebben die je wel gewoon kan bewaren, ook al kan je er verder weinig mee doen, toch een leuke herinnering!

6. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    Belgiƫ
    Ik heb die van predictor ook gekocht. Wel handig want je kan het handvatje afbreken zodat je alleen de test op zich zogezegd over houdt om gemakkelijk te kunnen bewaren maar jeetje... wat zijn die dingen duur :confused:

7. Mees

Mees Actief lid

Aug 15, 2006
    297
    0
    0
    Hoi,

Ik heb een foto gemaakt van de digitale test, want die kan je dus niet bewaren! ;)

Groetjes Jessica

8. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

Mar 8, 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Ik heb laatst ergens gelezen dat je de test kan bewaren als je er blanke nagellak op doet...

9. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

Feb 9, 2007
    1,198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    als je bij de positieve test het dopje er meteen afhaald... dan issie binnen een paar uurtjes opgedroogd en kan hij niet meer uitlopen ;)
    grtz Ramona

10. sabrina27

sabrina27 Actief lid

Aug 21, 2006
    279
    0
    0
    heb mijn testen ook nog de oudste is van 2003 en die is ook nog mooi is een test van de huisarts
    en heb er nog 1 van 2005 ook van de ha
    en een da eigenmerk test van 2006 en ze zijn allemaal goed ingedroogd.

ik heb het nooit gedaan maar als je wilt dat het snel indroogd kan je hem ook op de vewarming neerleggen ;)

11. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    heb ook een predictor test gekocht.en bewaard.De 2 streepjes zijn nog net zo dik bedrukt als toen ik de test deed.Alleen merk ik wel dat het test vakje wat donkerder van kleur word.Het streepje niet.Die blijft goed zichtbaar.
    Heel raar.

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ik heb er een van het kruidvat,en die zit nu in mijn fotoalbum geplakt,maar tot nu toe nog niet vervaagd.

13. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

Aug 7, 2006
    2,015
    0
    0
    Ik heb de testen van Clear Blue bewaard en die van moeders voor moeders en ik moet zeggen dat na 3 jaar de test van moeders voor moeders het beste zichtbaar blijft.....de CB-testen worden heel licht.

14. goudlokje

goudlokje Actief lid

May 2, 2008
    109
    0
    0
    sales assistent
    hoofddorp
    Heb er ook blanke nagellak opgesmeerd en toen kon t niet meer uitlopen.
    Had ook zo'n dure clearblue gekocht maar die gaf bij 6 weken niet eens aan dat ik zwanger was, terwijl ik dat dus toch echt ben. Dus mijn tip: Gewoon die van de kruidvat 2 stuks voor 5 euri!
    Werken perfect.

15. hier ook een goedkope test gekocht.. nagelak erop.. een nog goed leesbaar!

16. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    ik heb de testen van mijn 1e en 2e zwangerschappen ook bewaard, allen van die oude, en de streepjes zijn nog bijna net zo duidelijk als toen ik de testen deed...

gr.smoekie

Share This Page