Ik vind het zo enorm lastig om het nu al te zeggen. Het is echt puur gokken ik heb op Leatitia gestemd. Vind het wel een onwijs leuke groep trouwens!
Zo veel zin in!! Lijkt me ook echt een leuke groep, ik "ken" de helft ongeveer, maar de rest kwam ook leuk over.
Hebben Kim Lian en Sahil gestemd... maar eigenlijk geeeeen idee. Maar wel ruk dat we nou weer verder moeten wachten tot 1 jan. 22
Huh.... heb geloof ik ff wat gemist.... Live stream? Wat was het doel daarvan? Zijn alle deelnemers nu bekend? Wie doen er allemaal mee dan?
Ik denk dat je de livestream nog wel terug kan kijken hoor. Ik kende er geloof ik een stuk of 6-7 van, maar ben slecht in namen dus kan ze niet allemaal opnoemen. In ieder geval: Kim-lian vd mey Everson (jackson hooi of zoiets, Bing uit GTST) Suzanne Kleman Welmoed Sijtsma Arno van rtl boulevard Thomas van Luyn (studio snugger) Fresia....? Sahil...? Glen Faria Leatitia Gerards (opera) En ik denk dat ik nog wat vergeten ben Edit Hila Noorzai nog Maar 11 in totaal! Wat dat dan weer gaat betekenen?
Ik ben wel heel nieuwsgierig. Had net als half Mol-kijkend Nederland op Arno gestemd. Waarom? Zijn verhaal kwam niet oprecht over. Leek heel erg ingestudeerd. Té ingestudeerd, alsof hij al langer de tijd had het uit het hoofd te leren of zo. Ook mega lang voor mij gevoel. Maar misschien was er ook een pleidooi die 11.22 seconde duurde. Een van de dames was heel kort van stof dacht ik. Wie weet ik niet meer. Dat zou perfect binnen het 'thema' passen. (Start op 1-1-22, 11 deelnemers, of misschien 2 mollen en 9 kandidaten)
Net de livestream terug gekeken. Ik heb nu het gevoel dat Fresia de mol is. Niet echt gebaseerd op iets.. Ik heb er weer zin in!