Beetje boos...

Discussie in 'De lounge' gestart door Ike1983, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ike1983

Ike1983 Bekend lid

21 okt 2009
    853
    32
    28
    Op TNT post.
    Voor mijn moeder hadden wij een prachtige canvas laten maken van een foto van mijn zoon en de dochter van mijn zus. Het ideale cadeau voor kerst.
    Afgelopen woensdag zijn ze bij mijn zus aan de deur geweest, maar mijn zus was niet thuis. Op het briefje staat dat het pakketje de eerstvolgende werkdag opgehaald kan worden bij een postvestiging bij mijn zus in de buurt.
    Nou heeft zij het kei druk op haar werk, dus vroeg ze of ik 'm wilde gaan ophalen.
    Met gevaar voor eigen leven mini Ike bij oma afgezet en naar het betreffende ophaalpunt gelopen ongeveer 15 minuten vanaf oma.
    Kom ik daar aan, geen pakketje!! Dus geen cadeau voor moeder deze kerst.
    Ik baal als een stekker.
    Nou maar een tegoedbon maken...

Moest het even kwijt.

Fijne feestdagen iedereen!

2. MHMW

MHMW Niet meer actief

Dat is inderdaad flink balen zeg ! Waar is het pakketje gebleven ?

3. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Balen zeg, maar ben je niet gewoon te vroeg daar geweest???

dhl levert bv pas tussen 12 en 14 uur de pakketjes af bij een servicepoint..... eerder gaan heeft daar geen zin.
    misschien levert tnt ook pas de pakketjes vanaf een bepaalde tijd op dat punt af????

Hoop dat het toch nog lukt met die tegoedbon!!!!!
    Fijne kerst!!!

4. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    hou op schei uit....hier net een buurman die zijn pakketje kwam ophalen...:(:(:(...wat voor pakketje ?..heb geen pakketje aangenomen ...maar op zijn briefje stond toch echt ons huisnummer...fijn dan....alsof ik een pakketje achter hou wat niet van mij is ...fijn hoor TNT
    Wel balen van je kerst kado zeg......

5. Ike1983

Ike1983 Bekend lid

21 okt 2009
    853
    32
    28
    Nee ben niet te vroeg geweest. Op woensdag is dat briefje door de bus gegooid, met de vetgedrukte tekst dat het afgehaald kan worden de eerstvolgende werkdag na 10.00 uur. Dat zou eigenlijk gister zijn.

@diaantje17, da's ook mooi zeg. Jij weet van niks en waar is zijn pakketje dan?

Ik heb ook geen idee waar ons pakketje is gebleven. Ik heb wel mijn telefoonnummer achtergelaten daar, zodat ze kunnen bellen als het er wel is. Ben benieuwd.

6. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

wat jammer! maar een leuke tegoedbon zal oma ook vast en zeker waarderen hoor!

woensdag een briefje in de bus, dan had het pakketje er nu wel moeten zijn

7. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

balen zeg

waar is het pakje?

zit zelf ook nog op een pakje te wachten :(

8. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Het is momenteel 1 grote bende bij de post

9. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    tnt levert toch eerst 2x aan de deur? voor je het moet afhalen?

10. Ike1983

Ike1983 Bekend lid

21 okt 2009
    853
    32
    28
    missym, dat is meestal ook zo, alleen moet dat volgens mij op het briefje staan. En als ze donderdag aan de deur zijn geweest, zouden ze toch wel een briefje achtergelaten hebben, lijkt me.

Maar oma zal ook wel tevreden zijn met de tegoedbon.

Vraag me trouwens ook af waar mijn kerstkaarten zijn gebleven. Niemand heeft de onze nog ontvangen, ik heb ze ander halve week geleden op de post gedaan...

11. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    hier ook 2 kerstkadoos niet op tijd binnen, door bezorging. is dan wel geen tnt maar toch ben zo kwaad! heb al 2 weken geleden besteld en niemand weet waar het is!

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    balen zeg...

hier ook chagerijnig op de post.

ik heb 2 weken geleden de kerstkaarten met foto van mijn dochter op de post gedaan, juist omdat ik op tijd wilde zijn. Nou hebben sommige hem gisteren pas gekregen en anderen nog helemaal niet...

belachelijk toch?

13. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Waarschijnlijk zit je pakketje nog in de bus van de postbode. Die kon waarschijnlijk door de sneeuw niet bij het afhaalpunt komen. Vraag bij je leverancier de verzendcode op, dan kun je via track en trace kijken waar je pakketje gebleven is. Wij kregen gelukkig gisteren wel het bestelde pakketje. die hadden ze 21 dec verstuurd en pas 3 dagen later kreeg ik het ipv de 24 uurs levering. Dit alles door het slechte weer.

14. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Hoop niet dat de post nu ook al met de pakketjes gaat klooien zeg... dat ze staken vond ik al irritant genoeg.....

Hoop dat het gauw terecht is!!!!

15. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Nou bij ons wordt tegenwoordig helemaal geen briefje in de bus gedaan!! Ook zo irritant...
    Laatst kwam de buurman met een tas van H&M naar buiten lopen; ja buurvrouw dit is bij ons aangekomen...
    Gelukkig dat ze het bij die buren hebben afgegeven want de andere buren vertrouw ik daar eigenlijk niet zo in, die zullen op zijn minst afwachten tot wij het komen halen, of gewoon zelf houden maar ja als je geen briefje krijgt :x

@ TS: Wat enorm vervelend zeg!! Echt rot :(

16. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Gisteren kwam hier ook de TNT aan de deur of we een pakketje aan wilde nemen voor de overbuurvrouw. Natuurlijk doen we dat! Vraagt hij of hij een briefje door de bus moet gooien. Stond echt even te kijken....dacht dat ze dat altijd standaard deden. Lekker als je buren hebt die niet te vertrouwen zijn. "Maar natuurlijk postbode! Wij nemen dat pakketje wel aan hoor voor onze buurvrouw! Een briefje vraag je? Nee hoeft niet hoor, we zien elkaar toch elke dag!" En dan het pakketje achterover drukken....;)

Maar dat is balen TS!

17. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hier nemen we ook regelmatig pakketjes aan voor de buren en dat gaat altijd goed. Er ligt ook altijd een briefje bij ze in de bus. Dat hoort volgens mij ook.

Ik vind het belachelijk dat er op het briefje staat dat het pakketje daar en daar ligt, en dat niet zo blijkt te zijn. Dat moet niet kunnen!

Wat betreft de kerstkaarten die te laat zijn: Relax! Het is verschrikkelijk weer geweest, veel wegen zijn slecht begaanbaar. De normale routes worden veel langzamer afgelegd dan normaal, omdat ze gewoon niet hard kunnen rijden. Dus kan het zijn dat alles gewoon later is. Als er decemberzegels opzaten, of je hebt ze in een bus speciaal voor kerstpost gedaan, dan krijgt het sowieso een lagere prio dan de normale post. Als het nou rouwkaarten zijn die vertraagd zijn, dat is dan wat anders.

18. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Flink balen TS

Verbaas me over het zo gemakkelijk afleveren bij buren, de vervoerders waar wij mee werken leveren alleen af bij de klant en niet bij de buren. Dat is een harde afspraak die staat, mensen die het bezorgd willen hebben dienen dan ook thuis te zijn en anders zijn de vervoerkosten van een 2de keer aanbieden voor hun rekening.
    Iedere zending dient ook getekend te worden voor goed ontvangst. Op deze manier voorkomen wij een hoop welles/nietes spelletjes.

19. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Wat naar! Ik weet wel dat onze kerstkaarten er ook erg lang over gedaan hebben om bezorgd te worden..

W.s. is dat ook de reden waarom TNT juist nu is gaan staken; mensen ondervinden hinder en daarmee laten zij zien dat zij geen collega's kwijt kunnen raken..

Wat betreft de pakket dienst; die zouden niet gaan staken. Maar kan me voorstellen dat door het weer het een en ander mis gaat.. Hoe vervelend dat ook voor ons allemaal is :(

Deel Deze Pagina