hallo dames... Nu vraag ik mij al een tijdje af hoeveel iedereen werkt? vooral met een kindje.... wat vinden jullie goed te combineren? Ik werk onregelmatig, in de zorg. Per 1 sept loopt mijn contract van 36 uur af en nu vind ik het een beetje onozel om nog voor een contract van 36 uur te vechten want die zijn er niet zoveel binnen de stichting! Ik heb el een vaste aanstelling dus ik kom altijd aan de bak maar voo rhoeveel uur zal ik dit doen?? Er is nu een vacature van 32 uur daar wil ik wel op schrijven en dan zie ik over een hele tijd wel weer verder, want het duurt nog fftjes natuurlijk... Maar wat vinden jullie? Ik heb persoonlijk niks tegen op het kinderdagverblijf maar mijn ma zal waarcshijnlijk ook op gaan passen! vast bedankt!
Ik werk 32 uur en mijn vriend 12 uur, en zo willen we dat blijven doen! dan hoeft ons kindje maar 2 keer in de maand naar oma toe!
Ik werk drie dagen en hubbie full-time. Drie dagen opvang wordt dat dus...OOIT. Als je je werk leuk vindt zou ik eerst gewoon lekker 32 uur gaan werken, je kan straks altijd minderen. Ongeveer 6 week voor je verlof moet je aangeven voor hoeveel uur je terugkomt. Kan je nog lekker ff sparen voor babydingen, zolang je nog meer werkt! Succes met je beslissing! Elmo
ik werk 32 uur, vriendje 40. Ik ga ooit naar 28 vriendje naar 36 in 4 dagen. ik 1,5 dag vrij, hij 1..komt overeen met 2,5 dag oppas (=oma)
Ik werk nu nog 40-45 uur per week, ga over een maandje naar 32. Het is de bedoeling dat ik ooit 24 uur ga werken en man lief 32 dat houd in 1 dag oppas voor elke oma.
Ik werk niet, nou ja, thuis, hebben eigen bedrijf en daar doe ik admin in de avonduren van. Mijn man werkt veel en lekker eigen indeling. Vaak in de ochtenden is hij lekker nog thuis, of hij komt vroeger thuis.. (en dat is weleens anders geweest )
Ik werk 21,5 uur in de week en mijn man dus helemaal niet (hij is huisman). Wij hebben dus geen oppas nodig, gelukkig, want anders was het niet te betalen voor ons.
Ik werk nu 4 dagen en mijn vriend 5. Als ik een kindje heb ga ik denk ik 2 of 3 dagen werken. Maar eerst maar eens zwanger worden, en dan maar even kijken hoe het gaat na de bevalling.
Ik werk 36 uur in de week, mijn schatje 40. Nu maar afwachten wanneer onze wens in vervulling gaat... Dan zou ik 3 dagen willen werken dus ook 3 dagen opvang. Nu je nog niet zwanger bent zou ik een fulltime baan blijven houden, want net wat elmo zegt: je kan nog effe sparen! Succes
ik werk 30 uur en m'n ventje 40. als we ooit 'n kleine hebben ga ik 's-avonds en 1 dag in het wiekend werken (ik zit in de schoonmaak) ik heb dus 'n vast contract voor 30 uur en die wil ook blijven werken
Ik werk 40 uur voor een baas en daarnaast 10 uur (ongeveer) voor mezelf. Mijn man werkt 40 uur. Beiden dus op dit moment 5 dagen. Mochten we OOIT zwanger raken. dan gaan wij beiden 4 dagen werken (4X9). DAt betekent 3 dagen per week naar de creche!
ik werk helemaal niet ik zou wel heel graag willen hoor maar er is gewoon geen werk en als ik werk kan vinden wil ik 2 a 3 dagen gaan werken maar vriend lief werk fulltime
Ik werk er nu 30 . Mijn vriend heeft een eigen bedrijf en werkt nu tussen de 45 en 60 uur per week. Dit ook zodat hij als het kindje geboren is wat rustiger aan zou kunnen doen. Ik ben van plan na de bevalling zo'n 25 uur te gaan werken,verdeeld over 4 dagen, maar misschien worden het er wel minder. Mijn zus gaat in ieder geval 1 dag in de week oppassen. Ik werk vrij gunstige uren, van half 7 tot half 12 en dan zal vriendlief wat later met werken beginnen.
ik heb altijd 38 uur gewerkt en door omstandigheden mijn baan verloren.. voordat we echt het kindjes plan hebben doorgezet en ik nu dus zwanger ben was ik al van plan om 24 uur te gaan werken.. mijn vriend heeft een eigen bedrijf en werkt veel...
Nu werk ik 5 dagen per week en na de kleine worden dat er 3. Mijn vriend gaat er 4 werken. Dat betekent 2 dagen in de kinderopvang of oppas door oma. Daar zijn we eigenlijk nog niet helemaal uit ... Groetjes, Dominique
mijn hub werkt ook 40 uur (gewoon fulltime dus) en ik werk op 't moment 16 uurtjes. (HEERLIJK!!) heb 8 uur ouderschapsverlof per week wat ik 'n jaar lang kan doen. Per 1 maart 2007 moet ik 24 uur gaan werken, omdat op mijn werk alleen 24-uurs contracten worden gehandhaafd. (toen ik net zwanger was, zijn we gefuseerd met 'n grotere organisatie en die handhaven alleen die contracten en niet wat je zelf wilt!) Als ik 't voor 't kiezen had bleef ik lekker thuis tot Senna naar school gaat, maar dat zit er helaas niet in. Als 't op m'n werk had gekund en zou mogen, zou ik 18 uur willen werken; 2 dagen van 9 uur. Ik persoonlijk zou nooit meer dan 2,5/3 dagen willen werken als je een kind/kinderen hebt. Maar dat is ieder voor zich natuurlijk! Voor mijn zwangerschap werkte ik meestal 3 dagen; rond de 28 uur. Op maandagmiddag is mijn hub thuis als ik werk, op dinsdag gaat ze om en om naar de oma's en op donderdagmiddag gaat ze naar m'n moeder. Vanaf volgend jaar gaat ze 'n dagje naar 't kdv.
Ik heb altijd fulltime gewerkt, maar ben net weer begonnen en ben naar 24 uur gegaan ( 3 dagen ). Manlief werkt gemiddeld 50 uur. Milan gaat 1 dag naar de creche en daarnaast nemen de oma's allebei een dag voor hun rekening. Ik vind het echt een perfecte combinatie. Lekker aan het werk, de werkweek is zo om en dan nog 4 dagen thuis om van mijn mannetje te genieten!