Wie weet een goede (web) winkel om goede niet al te dure hoesjes voor de ipad 1 te kopen? Het hoeft niet perse van Apple zelf te zijn. Ben me suf aan het googlen(en manlief ook) maar hebben het nog niet gevonden. Groetjes Floor.
iPad en iPad 2 case - Me and My - Tassenboetiek Ik werk er zelf toevallig lol, hebben ze nog niet zo lang
shop.ipadclub.nl ifoniq.nl > daar heb ik mijn Fabrix sleeve besteld. Goede site, betrouwbaar en het allerbelangrijkste een supermooie hoes Google maar eens op Fabrix
IPad by Incase kwalitatief de beste (sorry, ff ongegeneerd reclame maken...) vaak ook bij apple stores te koop.
wat voor soort hoes wil je, tis ook wel zelf te maken, ik naai zelf telefoonhoesjes bv, af en toe naai ik ook wat voor anderen, maar omdat ik dit zeg zal mijn bericht wel weer verwijderd worden.
Mijn man wil een hoes met een wat "zakelijkere" uitstraling. Dus ik denk niet dat hij roze met kraaltjes zal waarderen! Maarre maak je ook voor een galaxy s? Wil je anders via pb laten weten of het kan en wat het kost? Anderen: bedankt ik ga jullie site's even bekijken. Groetjes Floor.