Sim only abonnement

Discussie in 'De lounge' gestart door Brinsa, 28 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Beste dames,

Ik zoek een goed en betrouwbaar sim only abonnement. Ik ben hier altijd zo slecht in.
    Welke provider is goed betrouwbaar en doet wat hij beloofd. Belangrijk dat je 9/10 keer goed bereik hebt en internet.

Wie raden jullie aan?
    Alvast bedankt voor jullie tips.

2. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik heb al een jaar of 10 sim only van KPN. Iedereen in het bedrijf heeft dat ook en heb echt nog nooit problemen ermee gehad.

Brinsa vindt dit leuk.
  3. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Ligt er ook aan waar je woont. Kpn is overal wel prima. Wij hebben nu vodafone en dat is ook prima, maar in een naburige plaats in de bossen waar we een huis hebben bekeken, hadden we slecht bereik (en vodafone is degene met de beste dekking na kpn, ik begreep dat je in die plaats echt alleen met kpn fatsoenlijk bereik hebt). Als je in de randstad of in een grotere plaats of dorp woont, zijn de meeste providers prima denk ik.

Brinsa vindt dit leuk.
  4. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier heel wat jaren sim only van T-mobile gehad, dat beviel prima.

ik denk nu een jaar of 3 geleden over gestapt naar sim only van kpn, omdat ze een goede aanbieding hadden en heel makkelijk mb’s delen met de kinderen. En ook dit bevalt mij prima, eigenlijk nooit problemen.

GossipGirlxoxo en Brinsa vinden dit leuk.
  5. Katelynn

Katelynn Bekend lid

11 apr 2019
    575
    376
    63
    Vrouw
    Achterhoek
    Hier hebben we er 1 van simpel - 5GB onbeperkt bellen en 500 sms voor €10. Nog nooit problemen mee gehad.

En we hebben er 1 van Tele2 - 20 GB , 200 belminuten/sms voor €18. Ook nog nooit problemen mee gehad.

Beide doen voor ons wat ze ‘beloven’ nooit geen gezeur met bereik (Oost NL).

Brinsa vindt dit leuk.
  6. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.271
    5.871
    113
    Vrouw
    Momenteel een sim only van Vodafone. TV en internet van Ziggo, dus ook € 5,- korting op het abonnement van Vodafone. Verder altijd goed bereik en goed internet. Mag binnenkort weer verlengen en blijf gewoon bij Vodafone.

Brinsa vindt dit leuk.
  7. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    Ik zit al jaren bij simyo (wordt uitgevoerd door kpn). Ben er erg tevreden over en het is goedkoop.

Brinsa en Kukido vinden dit leuk.
  8. Nedital

Nedital Lid

13 dec 2019
    50
    161
    33
    Vrouw
    Ik heb eerst jaren bij simyo gezeten, nu abonnement inclusief toestel bij tele-2. Als mijn toestel afbetaald is over een paar maanden blijf ik bij tele-2. Allebei prima providers, nooit problemen en totaal niet duur! Kijk anders eens op de website van belsimpel. Daar kan je invullen hoeveel mb en belminuten je wilt en dan krijg je een overzicht met de goedkoopste providers.

Brinsa vindt dit leuk.
  9. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Hier al jaren Sim only abonnement bij KPN, hebben alles daar. Dus voordeel is de korting die je krijgt per abbo en de data kunnen delen onderling.

Brinsa vindt dit leuk.
  10. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.263
    416
    83
    Ik denk dat ik al bijna 10 jaar bij T-Mobile zit. Ben er nog steeds heel tevreden over. Daarvoor KPN maar die is veel duurder.

Brinsa vindt dit leuk.
  11. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Ik zit al jaren bij Tele2, eerst sim-only, daarna met toestel. Inmiddels is mijn abo met toestel afgelopen, maar verleng m (nog) niet met een toestel, dus nu weer sim-only bij Tele2.

Brinsa vindt dit leuk.
  12. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Bedankt dames! Ik ben eruit:)

Deel Deze Pagina