Nav mijn eigen topic over de spoedtandarts... Hoe vaak per jaar ga jij (met evt je kinderen, partner) naar de tandarts per jaar? Ik zal een poll aanmaken. Ik ging altijd ieder half jaar, maar nu is het 10 maanden geleden. Moet nodig bellen. De oude tandarts is weg gegaan en de nieuwe tandarts is een kenau dus heb er niet zo veel zin in
Zelf ieder jaar, maar ben ook tweemaal in de afgelopen 10 jaar ruim 2 jaar nier geweest. Gelukkig heb ik eigenlijk nooit iets met mijn gebit. Kinderen ieder halfjaar, mijn man ook.
de kids en ik gaan elk half jaar kost me niks extras dus waarom niet.... beter voorkomen dan genezen. man ..... geen idee die regelt dat zelf haha
Te vaak... Een aantal kiezen zijn er inmiddels erg slecht aan toe, dus er zijn vaak reparaties nodig. Binnenkort een gesprek met de tandarts of het niet beter is een aantal kiezen te laten trekken. De kinderen (nu alleen nog maar de oudste) gaan 2x per jaar.
Elke 6 maanden, ook al heb ik eigenlijk nooit iets en mag ik ook 1x per jaar van de tandarts komen *klopt af*
op dit moment te veel, heel lang niet geweest, dus moet veel gebeuren, John is net voor 3jaar voor het eerst geweest, dus die hoeft nu over een half jaar pas.
Iedere 3 maanden de kinderen gaan naar een speciale kindertandarts en ik ben heel gevoelig voor tandsteen dus ik laat eens in de 3 maanden even de boel reinigen
Ons gezin gaat 2 keer per jaar naar de tandarts. Zelf ga ik ook nog elke 4 mnd naar de mondhygienist.
1 keer per jaar. Mijn oom is mijn tandarts en die stuurt mij elk jaar een uitnodiging als 't jaar bijna om is (net zoals bij al zijn andere patiënten).
Kids elke 3 maanden op controle, nog nooit iets gehad gelukkig. Ik ga 2 keer per jaar en door 4 hg zwangerschappen in 6 jaar tijd van 0 naar 29 vullingen. Gelukkig zie je er niks van, maar ik vind het echt verschrikkelijk
Elk half jaar. Een jaar of 10 geleden, ben ik een lange periode, 4 jaar ofzo niet geweest. Ik durfde niet meer. Had altijd wel wat namelijk. Na de stap gezet te hebben moest er weer veel gebeuren helaas (spijt!!)... sindsdien ga ik weer trouw elk half jaar.