Simon. Simeon wel prachtig als tweede naam (en nee dan niet in combi met Simon haha) Simeon bekt niet lekker
Dat is ook zo, Simon is net zo goed Bijbels. Beetje dom van me. Maar op de één of andere manier associeer ik Simeon meer met de Bijbel dan Simon, denk ik, gek.
Los gezien Simeon, maar ik ben bevooroordeeld. Maar als de namen van jouw jongens oerhollands zijn, dan zou ik denk ik eerder voor Simon gaan. Geen idee trouwens of je het weet, maar Simeon is een bijbelse naam. Misschien ook goed om rekening mee te houden. Edit: Simon ook bijbels natuurlijk, maar hier hetzelfde als @MinnieMouse94
Mijn jongens heten a.ron en j.esse. Wel Nederlands, maar niet oer-Hollands. Al bedenk ik me nu dat Simeon in het Engels niet uit te spreken is en dat zijn de namen van mn kids en Simon wel. Pffff ik blijf twijfelen zeg!
Ik ga je verder aan het twijfelen maken, ik hoorde gisteren van iemand die twee jongens heeft die Aaron en Simeon heten. Vond dat juist heel goed bij elkaar passen!
Mijn gevoel zegt ook wel Simeon, maar er zijn ook wel (verstandelijke) argumenten voor Simon.. en mijn man is ook geen fan van Simeon. Ik ben alleen bang dat ik altijd blijf denken dat het toch Simeon had moeten zijn, als we de kleine wel Simon noemen..
S Simeon kan ook gewoon in het Engels hoor! Ik ken een Simeon uit de UK. Dan wordt het niet ‘sai-‘ ofzo, maar ‘sih-mie-jun’ zeg maar.