Simlockvrjie Smartphone..maar welke?

Discussie in 'De lounge' gestart door Wijffie75, 4 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    #1 Wijffie75, 4 nov 2011
    Laatst bewerkt: 4 nov 2011
    Jaja alweer een smartphone topic :) Ik heb net wat oude topics zitten lezen, maar kom er toch niet uit.

Ik denk dat ik toch eindelijk overstag ga en binnenkort een Smartphone ga aanschaffen :) Na wat rekenwerk ben ik erachter gekomen dat een Simonly goedkoper is en dan een los toestel erbij kopen. Maar welke?

Ik zoek een redelijk recht-toe-recht-aan toestel, hoeft geen Iphone te zijn, das veel te duur. Het liefst onder/rond de 200 euro, simlockvrij dus.

Welke foon hebben jullie? Hoe bevalt ie? Welke zouden jullie me wel of juist niet aanraden?

Ik kom nu steeds uit op de HTC Wildfire of de Galaxy Gio, die prijsklasse in elk geval.

Roept u maar :D

2. snoet

snoet Bekend lid

3 feb 2009
    901
    0
    0
    Hoofddorp
    ik heb de samsung wave en mijn man de gio en ze allebei goed, de wave is iets groter. Pers vind ik mijn tel prettiger dan de gio.

3. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Wat vind je fijner aan de Wave tov de Gio?

Verder niemand een smartphone hier? ;)

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik heb sinds een paar weken de HTC Wildfire S. Kostte 200 euro geloof ik.. Besteld via Wehkamp.. Ben er erg tevreden mee.. Ik kan nagenoeg hetzelfde als mijn man (Iphone 4) alleen de kwaliteit van de camera is iets minder, maar goed genoeg voor mij :D

5. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Ik heb ook de HTC Wildfire S en ben er erg tevreden over! Werkt eenvoudig en je kunt er inderdaad heel veel mee. En dat voor een mooi prijsje :)

6. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.574
    113
    ik ben ook op zoek naar een betaalbare smartphone.
    Kom steeds op de samsung gio uit.

Zal ook nog eens kijken bij de samsung wave

Lees iig mee met andere ervaringen!

7. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier ook een HTC Wildfire S en ben er tot nu toe erg blij mee! :)

8. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Vanmiddag even in een telefoonzaak geweest, jee dan zie je helemaal door de bomen het bos niet meer, alles lijkt op mekaar. Hoe weet ik nu waar ik op moet letten, wat de ene onderscheidt van de andere? Al die phones kunnen toch gewoon apps e.d. draaien of is dat ook nog verschillend?

Pff t lijkt me best leuk zo'n smartphone maar is wel een hoop geld, dus wil niet 'de verkeerde' kopen zeg maar..

9. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Ik was ook op zoek naar een goedkope smartphone, uiteindelijk voor 300 euro een Samsung Galaxy S plus gekocht. Wel iets duurder dan de bedoeling maar ben er zeer tevreden over!

10. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Gio en wildfire s zit niet heel veel verschil in. Zou alleen NOOIT voor een samsung wave gaan!!! Gio en wildfire s werken met het android besturingsysteem, de wave werkt met bada... Heel veel apps die daar niet op werken waaronder whatsapp... Beetje jammer! Mss is een samsung galaxy Y wat voor je!

11. bumpie

bumpie Niet meer actief

Ben nu 3 weken in het bezit van Samsung galaxy gio.bevalt me super en kostte maar 135 euro na cashback van samsung:D hij werkt super en apps doen het goed.

Wist toen ook niet welke ik wou twijfelde tussen Samsung en htc. Ben er super blij mee

12. Vagans

Vagans Niet meer actief

HTC Wildfire S!!!

Werkt echt helemaal geweldig en onder de 200 euro verkrijgbaar!

Ik heb hem sinds kort maar kan hem nu al niet meer missen, geweldig wat je er allemaal mee kan! Zelfs mijn 6 maanden oude dochtertje vind de speciale baby-apps geweldig hihihi

Heb zowiezo goede ervaringen met htc!

13. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Ik zou t liefst een Samsung Galaxy S aanschaffen. Maar vind m, ondanks dat t inmiddels een 'ouder' model is, nog vrij duur

14. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ok dus de Galaxy Y of de Galaxy Gio van Samsung of de HTC Wildfire..ben ik in elk geval al weer iets wijzer ;_

15. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.574
    113
    zo ik heb de knoop doorgehakt.

Het is een htc wildfire geworden. Heb 'm net besteld.
    Camera erop was met meer mp en heeft een flitser.

Kan niet wachten tot ie er is!!

16. Vagans

Vagans Niet meer actief

Super leuk! Je zal er vast veel plezier aan beleven! Suc6 met het uitvogelen :)

Deel Deze Pagina