Ik lees het namentopic vrij vaak en ik merk dat ik weinig namen echt mooi vind. Tot een top 5 kom ik bijvoorbeeld al niet. Veel namen vind ik wel oké en heel veel namen vind ik niks. Toch duiken er af en toe namen op die absoluut mijn smaak of stijl niet zijn, die ik te volks, te kak, te Engels of te standaard vind, maar die ik toch ontzettend mooi vind. Ik zou ze nooit aan een kind geven maar stiekem vind ik ze prachtig. Bij mij zijn dit Hayden en Nathan (op zijn Engels uitgesproken). Vind ze veel te Engels, maar stiekem... Wat zijn jullie guilty pleasure-namen?
Lavinia en Valentina... Ik zou ze alleen geven als ik in Italie ofzo zou wonen want in Nederland vind ik ze nogal volks en just too much maar toch mooi haha
Haha, wat een leuk topic! Mijn pleasures zijn maar mild-guilty. Ik hou wel van een beetje kaknamen, voor jongens dan. (Felix, Floris, Oscar) Maar ze zijn eigenlijk vooral guilty in de ogen van vriendlief, die moet er echt NIKS van hebben!
Ik ben echt verliefd op Aurora en Éowyn! Ik zou mn kinderen niet zo noemen omdat mijn man het echt niet mooi vind en het ook niet icm de andere namen lekker loopt. Voor een jongen heb ik Miller of Reev ook altijd stoer gevonden maar daarvoor geldt hetzelfde als voor de meidennamen. Misschien dat we ooit een huisdier zo noemen
Alex (op zijn engels uitgesproken) is het bij ons niet geworden omdat ik de uitspraak aalex niet mooi vind en iedereen het wel zo zou uitspreken.
Rae (voor een meisje). Kan totaal niet bij onze achternaam en man vind dit soort namen v.e.r.s.c.h.r.i.k.k.e.l.ij.k!!!!😂
Leuk topic! Ik vind Judas een hele mooie naam haha, het mag wel duidelijk zijn waarom ik die niet aan mijn kindje geef.. Ik vraag mij af of je die überhaupt mag geven?
Niet echt guilty pleasure maar ik vind Hugo geweldig, onuitspreekbaar waar wij wonen. Boris, kan echt niet icm onze achternaam, wordt een soort Berend Botje . Voor een meisje vind ik Blair gaaf, maar ik zou m'n kind nooit een Engelse naam geven. Toen ik wat jonger was vond ik Ashley en Alyssa práchtig. Engels, én met Y. Dit zijn de belangrijkste dingen die ik nu juist niet wil in een naam
Esperanza Reïna. Enrique of Miguel voor een jongen. Maar vind ik te moeilijk uitspreekbaar en te Spaans. Past niet bij ons typisch Nederlandse kinders.
Hahah super onderwerp!! Mijn namen Angelina maar te ordi vind ik, haha en te lang dus word hem niet hihi of ginger hihi (djindjer) Jongens namen die ik niet vind kunne heb ik niet echt
Voor een meisje: Molly. Joss. Plum. Jesse. Tessel. Jenny. Ree / Rae. Voor een jongen: Mos. Roek. Pim. Jos. Walden. Er zijn vast nog een hoop meer namen die ik leuk vind maar niet kan geven of waarvan ik denk dat ik ze eigenlijk niet leuk 'hoor' te vinden Dit zijn vooral namen die ik eigenlijk te apart vind, of juist te suf of oubollig of Hollands zoals Pim en Jos.
Ik vind Aiden voor een jongen prachtig. Maar veel te kamps. Net als Jayden, wat ik dan weer geen mooie naam vind.
Herkenbaar zeg, van die namen die je eigenlijk ergens te fout vindt maar ook mooi. Ik heb dat met Jennifer (op z'n Engels). Of juist een naam als Puck. Ik zou het niet kiezen maar vind het leuk als een ander zo heet...