Sinds vorige week weten dat we een meisje gaan krijgen! Nu dus nog een naam... Moeilijk hoor! We zoeken een naam die uiteraard bij Simon past, beetje stoer en niet erg buitenlands. Namen die bij ons hoog staan tot nu toe zijn: - Jette - Ronja - Karlijn - Janne Hebben jullie nog suggesties/tips/ideeën?
ik dacht bij simon aan julia maar ik vind fenna ook erg mooi erbij passen janne en jette een beetje minder; klinkt mij teveel als een jongensnaam in begin. succes!
Aha, een meisje, leuk hoor! gefeliciteerd! Suggesties: - Jente - Fenna - Romée - Esther - Elise - Aimée - Laura - Roos / Rosa - Isa(bel)
Karlijn natuurlijk.. Zo heet ik! Ik vind Ronja ook prachtig. Of Isolde. Ik vind het leuk als er letters of klanken terug komen in de namen van kinderen van één gezin. In dit geval de O dus.
Karlijn was hier ook tot 37 weken zwangerschap DE naam. Alleen heb ik erg veel moeite met het uitspreken van een behoorlijke R, dus ben ik blij dat we toch nog een andere naar vonden. Maar Simon & Karlijn klinkt leuk. Maar wat vind je van Simon & Babet?
Alvast bedankt voor alle reacties! Ik vind Sara ook prachtig, maar de hond van mn moeder heet Saartje, en dat vind ik net te veel op elkaar lijken. Julia is bij mij ook favoriet, maar manlief vind dat helemaal niks. Wij neigen nu het meeste naar Ronja, gelukkig hebben we nog even, dus tips blijven welkom!
Da's nu de "werknaam"! Mensen kijken ook altijd erg verbaasd als we dat vertellen, je ziet ze denken: 'wat een leuke combi, waar ken ik dat toch van?'