Aangezien ik wel graag wil weten hoe anderen hierover denken, graag jullie mening! Voor een meisje: Kik Adriana (Kik is dan haar roepnaam) Zag deze voornaam (anders geschreven) bij een van de oktober of november 2009 mama's staan en ik vond het meteen leuk klinken. Mijn zoon heet Kamiel.
persoonlijk vind ik het niet leuk omdat ik alleen maar mannen ken die Kik heten. maar het is jullie keuze.
Dat is ook wel een beetje mijn twijfel. Aangezien ik op google ed vaker een mannelijke Kik tegenkom dan een vrouwelijke. We hadden ook nog Nikki, maar daar heb ik ook mijn twijfels over.
waarom niet kiki is wel iets anders... vind kik wel appart ook niet lelijk maar moet wel meteen aan ''een kik'' denken zeg maar omdat het ook een woord is naast een naam snap je me nog
Ja, ik denk dat we toch voor Niki moeten gaan (zo willen we het officieel schrijven). Die naam hebben we al vanaf het begin. Moet ik ook eigenlijk niet aan twijfelen he! En op die handige site die ik ergens zag: www.namenwijzer.nl past het erg goed bij mijn naam en die van mijn vriend! (Martijn en Daphne). En ik vind het ook wel bij Kamiel passen. Dus...ik denk dat ik er wel uit ben! Bedankt meiden! Vooral voor de eerlijkheid! Daar heb je toch altijd het meeste aan he! hihi
Vind Niki ook heel leuk. Kik vind ik maar niets, niet voor jongens en niet voor meisjes eerlijk gezegd.
Ik ben blij met jullie positieve berichtjes! Geeft me meer en meer bevestiging dat ik toch echt die naam moet gaan geven aan onze meid!
ik vin Kik het erg leuk! wij hebben ook jongens namen voor als het een meisje(s) gaat worden hoor.. vin ik een keer iets anders wij hebben Chris, Daan ,Bobby,Sascha voor als het een meisje(s) gaat worden.. kiezen kunnen we nu nog niet..