@Quint1: Ook erg mooi, Julius. @Wendyw80: Hoe heten de andere broers? Misschien zit er wat tussen..! Lastig hoor! Ik vind heel veel namen best wel mooi. Maar nog niets waarvan ik (langdurig) zeg: Ja, dat is 'm!! En daarbij vind mijn man niet alles even mooi. Maar hij moet nog wel eens wennen..! Ach gelukkig hoeft het nog niet het, maar het houdt me wel bezig..! Dankjewel voor alle reacties tot nu toe!
De andere broers hebben wat traditionelere namen en denk niet dat het jullie smaak zal zijn. Vandaar dat ik ze er niet bij gezet heb. Het zijn Arie en Anton dus niet echt de meest hippe namen.
Ik moest aan Maurits denken... Even over die kriebels...ik had ze zelf ook zo snel na de bevalling. Maar blij dat we toch nog 'even' gewacht hebben! Laat je niet alleen door je gevoel leiden, maar ook door je verstand.
@wendyw80: Arie en Anton vind ik inderdaad niet super. Toch bedankt. Ik werd al nieuwsgierig! @Smile: Maurits.. klinkt ook leuk! Zet ik bij op de lange lange lange lijst! Dankje! Ja en wel of niet nu al: mijn man wil toch nog niet. Dus ik moet wel wachten. Maar het klopt dat je met dit soort dingen niet alleen op je gevoel af moet gaan. Maar toch: je weet nooit wat het handigst en fijnst is, als je het niet hebt uitgeprobeerd. We zullen zien of mijn gevoel eerder afzakt of dat mijn man eerder zover is!
Mijn zoontje heet David!! Ik vind Simon een erg leuke naam voor een tweede jongen, mochten we die ooit krijgen. Maar mijn manlief is het ook niet met me eens : ) andere leuke namen vind ik: Cas, Tim, Thomas en Gijs. Ik blijf meelezen, want volgens mij hebben we wel dezelfde smaak
He dat is grappig! Gaan jullie bij een jongen voor Simon en wij voor David! Thomas vind ik ook leuk, maar komt volgens mij redelijk veel voor. En Gijs staat ook op mijn lijstje. Weet je wat. Hier komt ie: Ik vind ze echt niet allemaal even mooi, maar ze hebben wel wat vind ik. Dus vandaar dat ik ze allemaal maar heb opgeschreven..! [FONT="]David[/FONT] [FONT="]Tobias[/FONT] [FONT="]Sebastiaan[/FONT] [FONT="]Sebas[/FONT] [FONT="]Boaz[/FONT] [FONT="]Julian[/FONT] [FONT="]Jacob[/FONT] [FONT="]William[/FONT] [FONT="]Gijs [/FONT] [FONT="]Fabian[/FONT] [FONT="]Seth[/FONT] [FONT="]Jonathan[/FONT] [FONT="]Gabriël[/FONT] [FONT="]Pieter[/FONT] [FONT="]Owen[/FONT] [FONT="]Menno[/FONT] [FONT="]Milan[/FONT] [FONT="]Ravi[/FONT] [FONT="]Oscar[/FONT] [FONT="]Oskar[/FONT] [FONT="]Olaf[/FONT] [FONT="]Justus[/FONT] [FONT="]Justin[/FONT] [FONT="]Victor[/FONT] [FONT="]Morris[/FONT] [FONT="]Lenn[/FONT] [FONT="]Lennon[/FONT] [FONT="]Juliën[/FONT] [FONT="]Ruben[/FONT] [FONT="]Jonah[/FONT] [FONT="]Jonas[/FONT] [FONT="]Tristan[/FONT] [FONT="]Thijmen[/FONT] [FONT="]Samuel[/FONT] [FONT="]Arthur[/FONT] [FONT="]Dirk[/FONT] [FONT="]Sjoerd[/FONT] [FONT="]Elmar[/FONT] [FONT="]Wout[/FONT] [FONT="]Jochem[/FONT] [FONT="]Rutger[/FONT] [FONT="]Pim[/FONT] [FONT="]Steijn/Stijn[/FONT] [FONT="]Vincent[/FONT] [FONT="]Jorn[/FONT] [FONT="]Ewout[/FONT] [FONT="]Florian[/FONT]