Een beetje laat maar ik had even hersteltijd nodig . Even in het kort Maandag 8 september ging ik voor controle naar het ziekenhuis. Maar het hartje van de kleine ging ineens terug naar 90. Ik zat in de 37e week Nadat er een uitgebreid hartfilmpje was gemaakt moest ik blijven. Toen 's avonds het hartfimpje weer een afwijking vertoonde besloten we om dinsdag 9 september het kindje te gaan halen. Nadat er 2 keer gel ingebracht was om de ontsluiting op gang te brengen wat niet lukte ging het ineens heel erg mis. Het hartje van de kleine ging terug naar 60 en mijn bloeddruk viel weg. Ik zakte helemaal weg en er werd meteen tot actie overgegaan. Een spoedkeizersnede. Gelukkig is alles daarna redelijk goed gegaan En werd om 18.27 mijn lieve kleine Dominique geboren. Haar hartje herstelde zich meteen en ze is helemaal gezond. Het was even spannend en schrikken maar ik heb er de hele wereld voor terug gekregen.
hey meid gefeliciteerd dat was schrikken zeg gelukkig heeft het ziekenhuis snel ingegrepen en kunnen jullie genieten van jullie dochter groetjes nathalie