SimOnly van Simpel - ervaringen?

Discussie in 'De lounge' gestart door tupp, 3 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.771
    18.916
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Al jaren heb ik een klein abonnementjes via Tele2. Af en toe neem ik er een internetbundeltje bij van 100 MB en dan betaal ik 7 euro.
    Nu heeft Simpel een aanbieding voor €7,50 en dan krijg je 1Gb internet, 100 belminuten (meer dan ik ooit opkrijg) en onbeperkt SMS.
    Ik overweeg over te stappen, maar dan zit ik wel vast een een contract van 2 jaar. Ik ben over Tele2 heel tevreden. En dan steekt 'never mess with a good thing' weer de kop op bij me. Ik heb hiervoor een aantal keer bij echt waardeloze providers gezeten. Steeds verkeerde rekeningen enzo. Ik heb geen zin om daar weer achteraan te zitten. Vandaar dat ik nu op zoek ben naar ervaringen: wie belt met Simpel en hoe bevalt het?

2. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

ABSOLUUT NIET DOEN!

echt alleeeen maar slechte ervaring mee! Mijn man heeft er een abbo gehad, veel ellende, weinig tot geen bereik, rare afrekeningen... Toen we van het abbonement af wilden was dat drama. We hebben ze officieel in gebreken gesteld en zelfs daar wilden ze eerst geen gehoor aangeven.

Toch heb ik het afgelopen keer weer geprobeerd omdat ze een aantrekkelijke actie hadden. Mijn man waarschuwde me nog zo.. Ik ben na afsluiten (je hebt nog bedenktijd) gaan Googlen en de recensies waren zo barslecht dat ik het niet aandurfde. Ja.... Ik heb er van geleerd en Google voortaan éérst :p Nou ik heb een dag later geannuleerd en ben 5 maanden bezig geweest met hun om mijn kosten (€30) die ik
    Vooraf moest betalen terug te krijgen. Dit is inclusief hun 0900 nummer steeds moeten bellen en een onbeschofte klantenservice.

3. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Ik ben nu 4 jaar klant bij simpel, geen databundel dus daar heb ik geen ervaring mee. Bereik qua bellen is goed, en nog nooit geen verkeerde afrekening gehad.

4. Coortje88

Coortje88 Actief lid

10 nov 2012
    281
    193
    43
    Zuid-Holland
    Ik heb simpel 4 jaar, mijn man heeft het 3 jaar gehad (nu tel. Van het werk) maar super tevreden. Altijd inzicht in je rekeningen en nooit problemen gehad.
    Goed bereik en internet ook prima!

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.771
    18.916
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Oké, wisselende ervaringen dus. Googlen wil ik juist liever niet, want dan vind je van èlke aanbiedere allerlei slechter verhalen. Niemand schreeuwt goeie ervaringen van de daken, terwijl de slechte ervaringen natuurlijk uitgebreid op internet uitgewisseld worden.
    Ik ga er nog eens over nadenken. De actie geldt tot 31 juli, dus ik heb nog even om te beslissen. Misschien komen er nog meer reacties.

6. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Nu sinds half jaar simpel sim only bellen onbeperkt en 1gb data. Ik ben heel tevreden. Prima bereik, ook het internet is goed.

7. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Het is zelfs de eerste provider die ik heb waar het echt alleen het maandbedrag is. En geen kosten bij komen van service nummers bellen.

Deel Deze Pagina