De biechtstoel

Discussie in 'De lounge' gestart door moontje2008, 27 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Terug van weggeweest, de biechtstoel!

Het topic voor al uw (luchtige) geheimpjes 😂

Mijn man denkt dat ik vandaag hartstikke druk ben, ik denk zelf dat ik vanmiddag verder ga met mijn blacklist marathon :D

2. Roanchie

Roanchie Actief lid

24 apr 2016
    495
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik doe vandaag heel stoer maar in werkelijkheid ben in best nerveus

3. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik doe op mijn werk als of ik helemaal de oude ben maar in werkelijkheid
    loop ik op mijn tenen en ben ik helemaal op.
    Ik zit qua werk op mijn piek van dit jaar en wil bewijzen dat ik het aan kan;):)

4. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben voor de 30 ste keer vergeten wanneer het rapport gesprek nou ook alweer was. Vandaag of donderdag? Straks maar weer even aan de juf vragen.

5. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Zodra ik de kinderen naar school heb gebracht duik ik lekker nog even een uurtje terug mijn bed in!

6. Romantic

Romantic Bekend lid

29 nov 2015
    874
    91
    28
    Ik trek straks een zak chips open! (Ja zo vroeg) lang leve de nachtdienst....! :)

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik zit nog heerlijk aan de koffie en sigaret en ben van plan om niks te doen tot ik weg moet om 9.00 uur. Mijn man denkt dat ik nu als een razende door het huis ga. Druk druk druk 😂

8. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ik zit op ZP terwijl ik ook aan het werk ben en nu in een telco zit :)

9. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Ik zit er aan te denken om een andere baan te zoeken, terwijl ik hier net 8 mnd zit.

10. doedel

doedel Bekend lid

7 sep 2015
    740
    36
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb vanmiddag een sollicitatie gesprek en doe heel stoer dat het me makkelijk af gaat enz maar eigenlijk plas ik zowat in mijn broek van de zenuwen.

11. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Mijn man heeft 5 dagen vrij gehad ..... Heerlijk hoor !! We zijn aan het verbouwen dus hij heeft mooi een beetje kunnen helpen, kinderen hadden ook 2 studie dagen afgelopen week dus heerlijk weggeweest met hun.

Maar stiekem ben ik wel blij dat hij vanavond weer avond dienst heeft haha

12. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Dat mijn man binnenkort bij zijn nieuwe baan gaat beginnen en ik er stiekem heel erg tegenop zie.

Hij zal regelmatig moeten reizen(is nu gewoon elke dag om 17.15 uiterlijk thuis) en hij zal niet meer zo vroeg thuis zijn...

Stiekem vind ik het moeilijker dan dat ik laat overkomen, vooral omdat ik het hem gun omdat hij het helemaal geweldig vind! :) ( mocht ik het echt niet willen neemt hij de baan niet aan, maar goed... Het is voor de toekomst)

13. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Succes!

14. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.384
    867
    113
    Succes! Is ook spannend.

15. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.384
    867
    113
    Ik biecht op dat ik laatst een leuke man tegenkwam en toen dacht: wat jammer dat ik al getrouwd ben. En dat heb ik in die 12 jaar dat ik samen ben met mijn man nog nooit eerder gedacht :D

16. Noukie1981

Noukie1981 Actief lid

31 mei 2012
    138
    0
    16
    Administratief mdw.
    Dat ik vorige week ben begonnen bij een nieuwe baan. En ik hun tijdens mijn sollicitatie niet heb verteld dat ik zwanger ben :cool:

En dat ik enorm zenuwachtig ben voor hun reactie wanneer ik het wel vertel :)

17. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Dat ik nog lekker in bed lig. En vanavond zie ik iemand die ik heeel leuk vind.

18. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    In de nacht van zaterdag op zondag vreselijke kiespijn gekregen dus gistermiddag naar mijn leidinggevende appje gestuurd dat ik vandaag (eerste werkdag na de vakantie) eerst naar de tandarts moet voordat ik kom werken, dat was prima. Nu is m'n kiespijn over maar de oppas belt net dat ze ziek is, ik zit stevig met mezelf in discussie of ik nu zal bellen dat de kiespijn te erg is om vandaag te komen werken of dat ik eerlijk zal zeggen dat ik sowieso niet kan komen omdat m'n oppas ziek is... What to do, what to do :)

19. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Dat ik zometeen na het gemeentehuis bezoek (id laten maken) nog even een paar uurtjes ga slapen.

20. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Dat ik heel veel in het huishouden moet doen maar helemaal heen zin heb, ik zit buiten onder de veranda te roken en de jongste zit achter de iPad :p

Ik moet echt wat doen, heb de rest van de week geen tijd en de wasmanden ontploffen bijna!

Deel Deze Pagina