Hoogkerk Groningen

Discussie in 'De lounge' gestart door Huusje, 30 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Huusje

Huusje Actief lid

30 mei 2016
    427
    1
    18
    Ik wil zonder teveel in details te treden, haha, even polsen of er hier misschien andere mama's (to be) in Hoogkerk wonen? Wij hebben een huis daar op het oog en ik ben benieuwd naar hoe het is om daar te wonen. We hebben er wel een paar vrienden wonen, maar ik doe graag een dubbelcheck. Het is zowat bij Gravenburg, dus wel bij het 'goede deel' heb ik mij laten vertellen? (Zonder iemand voor het hoofd te stoten hoor, ik kom er zelf dus niet vandaan.) Ik ben bang zometeen spijt te krijgen van de keuze, graag jullie mening/ervaring!

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik woon niet in hoogkerk, maar zou er zelf dus ook niet voor kiezen. Dan zou ik liever voor gravenburg of de held kiezen.

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    Ik woon niet in Hoogkerk, man werkt er vlakbij, maar eerlijk, ik zou er ook niet voor kiezen. Of het moet al tegen Gravenburg aanliggen, maar Hoogkerk is niet de fijnste buurt in de stad.

4. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

13 feb 2011
    1.821
    72
    48
    Groningen
    Ik zou ook niet snel voor Hoogkerk kiezen. Aan die kant van de stad zou ik kiezen voor Gravenburg of Reitdiep.

5. Jottie

Jottie Fanatiek lid

17 apr 2015
    2.098
    873
    113
    groningen
    Ik woon in hoogkerk. Geboren en getogen. Bevalt goed en ik zou hier niet weg willen

6. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ik heb meteen gezegd toen wij opzoek gingen naar een nieuw huis "ik wil niet naar hoogkerk". Ik weet niet wat het is maar
    Ik vind het een grauwe en triest overkomende buurt. Maar dat is dus echt puur mijn gevoel erbij, en zegt dus niks over het daadwerkelijke wonen daar. Gravenburg (wat officieel ook in hoogkerk ligt) is wel echt een mooie gezellige wijk!

Deel Deze Pagina