Ik wil zonder teveel in details te treden, haha, even polsen of er hier misschien andere mama's (to be) in Hoogkerk wonen? Wij hebben een huis daar op het oog en ik ben benieuwd naar hoe het is om daar te wonen. We hebben er wel een paar vrienden wonen, maar ik doe graag een dubbelcheck. Het is zowat bij Gravenburg, dus wel bij het 'goede deel' heb ik mij laten vertellen? (Zonder iemand voor het hoofd te stoten hoor, ik kom er zelf dus niet vandaan.) Ik ben bang zometeen spijt te krijgen van de keuze, graag jullie mening/ervaring!
Ik woon niet in hoogkerk, maar zou er zelf dus ook niet voor kiezen. Dan zou ik liever voor gravenburg of de held kiezen.
Ik woon niet in Hoogkerk, man werkt er vlakbij, maar eerlijk, ik zou er ook niet voor kiezen. Of het moet al tegen Gravenburg aanliggen, maar Hoogkerk is niet de fijnste buurt in de stad.
Ik zou ook niet snel voor Hoogkerk kiezen. Aan die kant van de stad zou ik kiezen voor Gravenburg of Reitdiep.
Ik heb meteen gezegd toen wij opzoek gingen naar een nieuw huis "ik wil niet naar hoogkerk". Ik weet niet wat het is maar Ik vind het een grauwe en triest overkomende buurt. Maar dat is dus echt puur mijn gevoel erbij, en zegt dus niks over het daadwerkelijke wonen daar. Gravenburg (wat officieel ook in hoogkerk ligt) is wel echt een mooie gezellige wijk!