Ik baal van Selektvracht

Discussie in 'De lounge' gestart door tassie, 5 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Nou ja zeg. Ik verwacht een pakje van Wehkamp. Nou verwacht ik dat wel vaker :). Ze bezorgen tussen 12 en 18 uur. Je raadt het al, ze komen bij mij 9 van de 10 keer om 17.45 uur of zelfs nog later. Dus ik vanmorgen boodschappen halen, geen haast, want ik ga natuurlijk niet vanaf precies 12 uur thuis op dat pakje zitten wachten. Kom ik om 12:13 uur thuis, ligt er al een briefje in de bus dat ze geweest zijn. Oke, heb ik pech, kan gebeuren. Ik heb bij Wehkamp aangegeven dat ze bij de buren mogen leveren. De buren zijn thuis (er brandt zelfs licht!). Maar nee hoor, ze komen morgen nog een keer bezorgen @#$%^&*:x. AAAAHHHRGHH. Zo dat moest er even uit.

2. anouk31

anouk31 Bekend lid

22 nov 2006
    590
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Zuid Limburg
    Ik ergerde mij daar ook altijd aan. Daarom betaal ik nu gewoon 2 euro extra per bestelling. Kan de hele dag doen en laten wat ik wil. Na 18.00uur laten leveren, dan is er altijd iemand thuis.

Maar ik kan me voorstellen dat je hier enorm van baalt, zeker als de buren thuis zijn.

3. Hollowglade

Hollowglade Actief lid

23 feb 2010
    429
    0
    0
    NULL
    NULL
    oef wat heb ik dan een geweldige bezorgster
    die rijd gerust nog een rondje of komt savonds onderweg ergens heen nog even kijken of je thuis bent

maar over het algemeen komt zij tussen half 12 en half 1 bij ons ze woont vlakbij dus zijn wij vaak eerste op de route

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, dat plan had ik dus ook een keer, maar toen kwam ik om 17.30 uur thuis van het werk en toen waren ze dus al geweest :x. Betaal ik daar dat extra geld voor?! Eigenlijk had ik moeten bellen, maar ja, daar ben ik dan weer te lui voor ;).

5. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    hier komen ze meetsal ook al veel eerder
    al om kart voor 12 en dan ga je de deur uit om je kind van school te halen
    heb er ook ene keer wat van gezegt
    de bezorgster houdt er wel een beetje rekening mee dat ze wat later komt of ze blijft even wachten

6. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Dat ze eerder komen kan ik nog (een beetje) begrijpen. Maar geef het dan af bij de buren!! Dat vind ik nog het stomste. Ik woon in een nieuwbouwwijk, waar altijd wel iemand thuis is. Lijkt me voor die bezorger ook veel makkelijker. Nu moet ie morgen weer (of zouden ze per rit betaald worden?).
    De TNT bezorger belt rustig bij 5 buren aan hoor, als ie het maar kwijt is. (Tijdens mijn zwangerschapsverlof was ik zo'n beetje depot voor de hele buurt. Hij wist gewoon dat ik er was :p.)

7. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Uhm, die 2 euro kan je beter besparen.

Ze komen dan al om 8u 's ochtends, want, volgens Selektvracht, bezorgen ze niet eens op de avonden die "die rottige" (eigen woorden van SV klantenservice!) Wehkamp aangeeft, en Wehkamp schijnt zich niet aan de afspraken te houden ofzo. Makkelijk hoor, dat afschuiven!

Ow, en dan leveren ze niet bij de buren hier, maar gooien ze het pakketje (wie weet is het breekbaar???) door een BOVENraampje, waar een aquarium onder staat. Plons????
    Is hier dan net op een piepschuim plaatje blijven steken, dus droog gehouden, maar toch...
    Ah, of ze zetten het midden voor de deur (dure espressomachine) waar iedereen het kan zien. Hmmmm.... Volgens mij zijn de bezorgers hier in de omgeving gewoon te lui om nog een keer te komen, of om de afspraken met Wehkamp na te komen.

Ps. Retouren ophalen doen ze ook niet op afgesproken tijdstippen ;)

8. Bessy

Bessy Actief lid

18 jan 2008
    191
    0
    0
    Amsterdam
    Dat deed ik ook, vooral toen mijn zoontje net was geboren, maar dan proberen ze het toch overdag..erg fijn dat ik alsnog alle trappen af kan rennen terwijl je net druk bezig bent met peuter en baby of ze net slapen en dus weer wakker zijn van de bel :x

Deel Deze Pagina