Heeft iemand enig idee waar ik dit visnetje zou kunnen kopen ?? Ben echt al stad en land af geweest maar zie ze nergens Bedoel natuurlijk niet zo'n groot net maar deze bedoel ik http://csimg.koopkeus.nl/srv/NL/00003960153544/T/340x340/C/FFFFFF/url/garnalennet-groen-40-cm.jpg Zit geen viswinkel hier in dit gehucht dus daar kan ik ook niet heen en volgens mij betaal je daar ook de hoofdprijs.. Iemand een idee ?
wa moet je daar nou weer mee hahaha. ja garnalen vangen snap ik maar nem aan dat jij niet de volle zee opgaat vandaag
Meestal zijn die wel te koop bij die kleine boetiekjes en strandwinkeltjes langs het strand! Waar je ook frisbees, emmertjes en bodyboards kan kopen. Of misschien ergens online bestellen? Een kinder-garnalen-schepnetje? Wel superleuk hoor! Wij waren als kind hele zomers zoet met het vangen van garnalen en mosselen. Heb er mooie herinneringen aan... En daarna lekker op de bbq leggen!
Ik wou zegge hier in callantsoog en omstreken hebben we ze in mega getallen staan heb je weinig aan voor nu
hahahah nee ga niet de volle zee in maar die kleine garnaaltjes zijn al in het ondiepe water te vinden en aangezien we dagelijks op het strand te vinden ( lang leven aan de kust wonen ) zijn dacht ik het lijkt me wat makkelijker voor die kleine om het met een netje te doen want hij doet het nu met zijn handjes hahahah
Wij deden het ook altijd vroeger, zooo leuk Die kleintjes van mij zijn altijd de hort op als we het strand op gaan, visjes vangen, krabbetjes vangen, heeeerlijk
Ja, geweldig he?! Wat heerlijk dat jouw kids het ook zo'n feest vinden! IK hoop echt dat mijn kleine het dadelijk ook leuk vind... Helaas woon ik sinds vier jaar in het midden van het land en mis ik de zee nog iedere dag. Maar zo vaak als ik kan rij ik lekker naar Parnassia ( bloemendaal ) of naar de pier bij Ijmuiden. Er bestaat niets beters dan daar zijn!!
Als je aan het strand woont zoals je zegt, zou je ze toch zo moeten kunnen kopen voor een paar euro. Hier staan er super veel in verschillende kleuren/maten
Toevallig 2 weken geleden gekocht in Frankrijk kids vinden het helemaal geweldig ! Maar als eerste dacht ik in een strandwinkel en zie dat je aan de kust woont raar dat ze ze niet hebben misschien net buiten het dorp kijken ? succes