leuke rommelmarkt omg. Wolfsven (mierlo) koninginnedag

Discussie in 'De lounge' gestart door Athina, 13 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Hallo allemaal!

Met koninginnedag zijn wij een weekendje weg, naar Wolfsven in Mierlo. Nu had ik me al helemaal verheugd op de rommelmarkt in ons dorp, vooral voor kinderkleertjes en misschien nog wat babyspul.
    Dat hebben ze hier meestal behoorlijk veel in allerlei kraampjes.

Maar nu zitten we dus in Mierlo (ook leuk hoor hihi) . Nu weet ik dat overal wel jaarmarkten etc zijn, maar de grootte verschilt nogal. En soms is het meer jaarmarkt, dan leuke rommelmarkt.
    Nu vind ik een jaarmarkt/bradderie ook altijd gezellig, maar voor 2e handskleertjes, zoek ik dus echt een leuke rommelmarkt.

Wie heeft er tips in die omgeving? Een markt die een beetje de moeite is en dus niet 1 straatje?

alvast bedankt :)

groetjes
    Athina

2. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Hallo hier een Geldropse...

in eindhoven is altijd van alles te doen met Koninginnedag. Nu weet ik dat op het Wilheminaplein (in de stad) altijd een rommelmarkt is. Ik weet alleen niet zeker of er kinderkleren te koop zijn.
    Verder is er in Geldrop ook wel van alles te doen maar dat is allemaal wat kleiner natuurlijk.
    Misschien in Helmond nog wel, maar daar kom ik niet zo vaak dus weet ik ook niet zeer. Maar goed dat is ook best groot dus zal vast wel het een en ander te doen zijn.

3. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Ik weet dat ze in Helmond centrum altijd met koninginnendag de welbekende slingermarkt hebben. Maar ik ben er zelf nooit geweest, misschien dat dat iets is. En anders ja, eindhoven, daar zal genoeg te beleven zijn.

4. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Geen idee, wilde wel even melden dat wij 3 weken geleden naar 't Wolfsven zijn geweest en dat het ons ontzettend goed bevallen is. :)

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.048
    2.186
    113
    Brabant
    veldhoven!!!! echt een SUPER rommelmarkt/braderie. ik slaag er nu al 2 jaar achter elkaar voor baby/kinderspulletjes! leukleuk dus!!
    preciese adres weet ik niet, maar staat aangegeven, t is de oranjemarkt!

@mowtown, moet in het dorp beter uitkijken, wieweet loop ik je eens tegen t lijf:)

Deel Deze Pagina