Zoals al eerder gezecht: The Sting! Die heeft shirts met lange, korte, 3-kwart mouwen. In vele kleuren, ronde en Vhals! En niet duur! Ze zijn er in verschillende lengtes, ik heb er 4 basicshirts vandaan in een lange lengte, ben nu 34 weken zwanger en ze zijn nog lang! kus miek
Ik weet niet of het al genoemt is maar de Miss Etam heeft vaak basics. Ik geloof dat het vaak 2 shirtjes voor 20 euro is ofzo. En ze hebben veel verschillende kleuren. Zeker de moeite waard om een keer te kijken.
heb niet alles bijgelezen, maar bij de WE heb je heerlijke longsleeve shirts met v-hals van goede kwaliteit voor niet veel geld, ik heb er 2 xl's gekocht in petrolblauw en zwart en deze heb ik nu nog lekker aan, kan zelfs nog wel een tijdje denk ik daar heb ik m'n buikbanden ook overheen! En qua zwangerschapskleding heeft mamalicious wel mooie basicshirts en de H&M ook wel en de Hema!
Bedankt allemaal! Ondertussen een bestelling de deur uit gedaan bij de H&M online.. Ik denk dat de H&M die hier in de buurt zit gewoon slordig is ofzo want heb zulke shirts er nog NOOIT gezien! dus vandaar dat ik die niet eens wist Denk dat ik ook ff bij de hema naar binnen wip, en mn kast nog maar s doorga voor wat er allemaal met de banden kan.. Wel erg jammer dat al die winkeltjes die jullie noemen niet hier zitten! aaaarrgh.. Maaarrr misschien raak ik van de week nog ff naar alkmaar, daar zit dacht ik een sting sowieso.. Iig hartstikke bedankt! nu alleen nog op zoek naar een bolerootje dat me zint en dan kan ik lekker mn buik incl. buikbanden gaan showen! hihi..
H&M Shop Online H&M Shop Online positie: H&M Shop Online etc etc H&M heeft ook leuke jurkjes, legging eronder leuke ketting erop en klaar! Droeg ik ook altijd, nooit positiekleding gehad, en kan het nu ook weer aan want het lubbert niet uit.
Ik heb van alles van wat hier genoemd is, maar ik vind ze van de vero moda het fijnste. Die blijven qua kleur ook heel mooi en ik gooi ze zelfs in de droger! Ga er binnenkort ook weer een aantal met korte mouw halen als ze weer in de winkel hangen!
Die van Only heb ik ook idd! En wel met v-hals! Zitten heerlijk en blijven mooi. Ze zijn ook iets langer, dus kan ook nog mooi als je zwanger bent! groetjes Setje