Simpele basiskleding voor een leuke prijs..

Discussion in 'De lounge' started by PamPapilio, Jan 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,797
    28
    48
    noord holland
    Zoals al eerder gezecht: The Sting!

Die heeft shirts met lange, korte, 3-kwart mouwen. In vele kleuren, ronde en Vhals! En niet duur!

Ze zijn er in verschillende lengtes, ik heb er 4 basicshirts vandaan in een lange lengte, ben nu 34 weken zwanger en ze zijn nog lang!

kus miek

2. Tese

Tese Niet meer actief

Ik weet niet of het al genoemt is maar de Miss Etam heeft vaak basics. Ik geloof dat het vaak 2 shirtjes voor 20 euro is ofzo. En ze hebben veel verschillende kleuren. Zeker de moeite waard om een keer te kijken.

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    heb niet alles bijgelezen, maar bij de WE heb je heerlijke longsleeve shirts met v-hals van goede kwaliteit voor niet veel geld, ik heb er 2 xl's gekocht in petrolblauw en zwart en deze heb ik nu nog lekker aan, kan zelfs nog wel een tijdje denk ik :) daar heb ik m'n buikbanden ook overheen!

En qua zwangerschapskleding heeft mamalicious wel mooie basicshirts en de H&M ook wel en de Hema!

4. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Bij Esprit heb je leuke basic V hals shirts.

5. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

Feb 22, 2009
    2,729
    0
    0
    Ja idd The sting! Of van Only!

Weet iemand of je die ook online kan kopen?

6. nony

nony Fanatiek lid

May 4, 2007
    3,308
    241
    63
    nh
    Mamalicious heeft meestal basis shirt met een v hals...

7. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Bedankt allemaal! :D

Ondertussen een bestelling de deur uit gedaan bij de H&M online..

Ik denk dat de H&M die hier in de buurt zit gewoon slordig is ofzo want heb zulke shirts er nog NOOIT gezien! dus vandaar dat ik die niet eens wist :)

Denk dat ik ook ff bij de hema naar binnen wip, en mn kast nog maar s doorga voor wat er allemaal met de banden kan..

Wel erg jammer dat al die winkeltjes die jullie noemen niet hier zitten! :D aaaarrgh..

Maaarrr misschien raak ik van de week nog ff naar alkmaar, daar zit dacht ik een sting sowieso..

Iig hartstikke bedankt! nu alleen nog op zoek naar een bolerootje dat me zint en dan kan ik lekker mn buik incl. buikbanden gaan showen! hihi..

8. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
  9. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,159
    8,136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    H&M Shop Online

H&M Shop Online

positie:
    H&M Shop Online

etc etc

H&M heeft ook leuke jurkjes, legging eronder leuke ketting erop en klaar! Droeg ik ook altijd, nooit positiekleding gehad, en kan het nu ook weer aan want het lubbert niet uit.

10. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Ik heb van alles van wat hier genoemd is, maar ik vind ze van de vero moda het fijnste. Die blijven qua kleur ook heel mooi en ik gooi ze zelfs in de droger!
    Ga er binnenkort ook weer een aantal met korte mouw halen als ze weer in de winkel hangen!

11. setje

setje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    1,989
    0
    36
    Hoevelaken
    Die van Only heb ik ook idd! En wel met v-hals! Zitten heerlijk en blijven mooi. Ze zijn ook iets langer, dus kan ook nog mooi als je zwanger bent!

groetjes Setje

Share This Page