Ik heb wel eerst gevraagd of er plek was in de koelkast, dus bij aankomst meteen in de koelkast gedaan. Zuivel wordt hier altijd gegeven m.u.v. kinderen met een allergie maar die zaten niet in onze groep gelukkig.
Bij action hebben ze van die harde kronkel rietjes leuk inpakken in cellofaan en klaar leuk kaartje eraan wat je uitprintte hierop hoera ..... .. Jaar. Heeft laatst iemand getrakteerd en zag er leuk uit
Dit heeft ons meisje ook gekregen, met een zelfgemaakte cupcake erbij Wij hadden maar 7 kindjes en wij hebben van bij Action mini-strandspeelgoedjes getrakteerd. Zo'n mini-emmertje met schepje ed in voor 0,49/stuk en daarbij zakje maya-koekjes ook van bij Action. Vorig jaar hadden we een bellenblaas met nijntje-koekje.
De laatste kregen ze een tijdje geleden bij de oudste in de klas. De traktaties worden altijd eind van de ochtend uitgedeeld. Met als gevolg dat ze aan kwam lopen met een bruin geworden banaan en een losse druif, die doordat de banaan verlept was uit het bekje was gevallen. Het idee was leuk, maar de uitvoering niet helemaal succesvol
Wij als ouders mogen ook altijd komen en nemen dan de traktatie mee. Dus meestal maak ik het dezelfde dag.
die pinguin banaan is superleuk!! Alleen...een banaan wordt toch in no time bruin?! Eens even bedenken of er een alternatief voor banaan zo zijn... misschien een lange vinger ofzo? Of zo'n frans madeleine cakeje? Mijn oudste is in september jarig..eens even proberen als tractatie op school!
Hier worden gelukkig aan het einde van de ochtend getrakteerd, de ouder komt dan met de traktatie. De traktatie wordt mee naar huis gegeven. Hier worden er steeds meer kleine kadootjes getrakteerd, ben ik zelf erg blij als moeder van een kind dat een flinke melkallergie heeft,
Maar zoiets kun je ook met een vriendelijkere personage maken haha. Mijn zoon is gek op piraten.... En dit is natuurlijk iets anders dan voor een peuterspeelzaal. Maar het gaat om het principe. Bij ons mogen ze ook eigenlijk geen snoep. Maar ik heb er een cakeje in gedaan, sultana, en 1 spekje. Daar doen ze niet moeilijk over.... Tenminste.... bij de geboorte traktatie deden ze er toen niet moeilijk om. Vind het tegenwoordig wel jammer dat er geen snoep getrakteerd mag worden. Ik snap het principe hoor! Dat dan weer wel.
Ik heb alvast een traktatie in huis voor de oudste (oktober 3 jaar). Bij de action heb je kleine boekjes met stickertjes erin (per 6 boekjes voor 70 cent) en erbij een soort stressballetje met een gezichtje erop (per 3 balletjes voor 1,40). Dit samen in een zakje met een mooi lintje erom en een kaartje er aan 'Hoera, S is 3 jaar!' Merk dat de kindjes een klein cadeautje ook wel net zo leuk vinden, en je zit niet met allergieën te puzzelen.