Ik ben een paar maanden verhuisd naar een nieuw flatje en heb nu bijna alles op orde..alleen de badkamer nog. Dus tijd om die aan te pakken Het is een vrij royale badkamer (2.5bij2.5 denk ik) maar onhandig ingedeeld, er zitten 2 deuren in en een grote verwarming. Maar toch hou ik daardoor een vrij ruime douche hoek over, zo'n 90 bij 1.40. Lekker de ruimte dus Alleen..ik heb nu alles open en dat vind ik helemaal niks, dus wil een douchegordijn of liever nog, zo'n glazen wand, maar dat is een beetje te duur. De stangen voor douchegordijnen voor een hoek kom ik alleen tegen in 70x170, weet iemand of die ook bestaan in 90x140? En zo niet, hoe ik dat dan kan oplossen? Of iemand die ergens goedkoop van die glazen wanden weet, liefst dus van zo'n 140 breed (120 mag ook).
je kan die douchegordijnstangen toch ook zelf maken? gewoon 2 buizen halen en op maat zagen en zo'n hoek erop... die glazenwanden zijn inderdaad erg duur... wij zijn ook opzoek naar een goedkope, gewoon de krantjes goed in de gaten houden... wij hebbe zolang ook maar een gordijn gekocht
Je kan ook van die glas stenen kopen, en daar een muurtje van metselen. Dan heb je een inloop douche. En dan eventueel 1 glas deur of een gordijn aan de andere kant.
Oke, dan heb je dus niet zo standaard set nodig? Dat is namelijk alleen vaste maten, ik heb geen losse hoekstukken gezien. Zal ik nog eens naar gaan kijken. Die bouwstenen zijn wel heel mooi, maar denk niet dat ik dat zelf kan dus dan moet ik daar weer iemand voor 'inhuren' en dan schiet t (financieel) nog niet op. @Missy, wat bedoel jij? Ook die bouwstenen of iets anders?
dat van die bouwsten is een super idee... is dat prijzig? en wij zitten in een huur appartement... is het makkelijk terug aftebreken. ik weet namelijk niet af dat hier mag