Hallo dames, Er zijn een aantal dingen waar ik me aan erger in openbare toiletten. Het valt me op dat je bij sommige toiletten niet fatsoenlijk je peuter/baby kan verschonen. Vaak weinig ruimte om je te bewegen of dat je je spullen nergens neer kan leggen. Wc papier die erg dun is waar je je vinger door heen komt tijdens het afvegen! Of het ontbreken van het papier überhaupt. Om nog maar te zwijgen hoe vies het er is!!. Ik ben benieuwd naar jij ergenissen over de openbare toiletten. En wat mag er volgens jij verbeterd worden. Alvast bedankt voor je mening
Een baby verschonen heb ik al voor mezelf opgelost, als er nergens plek is om mijn zoon te verschonen, ga ik naar het grote toilet voor rolstoel gebruikers, ik doe dan gewoon een waterafstotend matje in de kinderwagen bak (die ik standaard in de luiertas heb) en verschoon hem daar in. Gaat prima.
Wc papier op de grond Vieze bril Kapotte wcrol houders (waardoor je eerst een kwartier moet pulleken om een velletje te pakken, die natuurlijk gelijk afbreekt en je weer van vooraf aan kan beginnen met peuteren) Nattigheid op de grond Stinkende afvalbakken Naja... eigenlijk alles dus wel Maar heb helaas niet zo’n sterke blaas dus bezoek er regelmatig eentje... het lucht iig wel op
Dat ze openbaar zijn. Ik heb wel zo'n afkeer van toiletten dat ik in al mijn koophuizen altijd meteen nieuw sanitair gezet heb.
Dat de wc bril vies of nat is. Bah ik vind het zo vies! Vind het ook nooit leuk als mijn dochter naar toilet moet dan, heb echt smetvrees. Maar als ze moet dan moet ze. Moest me er heel erg overheen zetten.
Ik heb darmproblemen. Dus mijn grootste ergenis is vooral als er geen openbaar toilet is. Dat is voor mij echt problematisch. Natuurlijk heb ik het liefst een schoon toilet, maar ik ben al gewoon opgelucht als er een wc is,
Sinds ik in Dubai ben geweest vind ik de openbare toiletten hier echt schandalig. Veel landen kunnen een voorbeeld nemen aan hoe het daar geregeld is.
- Ontbrekende haakjes voor je jas/tas. - Zo'n maandverband prullenbak waar je wel met je knie tegen aan moet stoten als je op de wc wil gaan zitten. - Deuren die niet op slot gaan of moeilijk van het slot af gaan. - Deuren met een grote kier zodat je ongeveer kan zien wat iemand op de wc doet. - Uitsmeer papier ipv fatsoenlijk wc papier. - Kranen die je open moet draaien ipv mrt een sensor. Zeep idem dito. - Lege handdoekjes houders. - Maar bovenal de totale ranzigheid!
Het ergste wat ik meemaakte was dat ik mijn zoon wilde verschonen bij de Hema. Openbaar, dus niet even privé. Plastic matje, niet heel fris even een hoes ofzo eromheen. Ik moest 50 cent betalen. Mijn mond viel open, want waarom? Ik verschoon zelf mijn kind, verbruik geen water en heb zelf luiers. Het antwoord was: voor het luierzakje (wat doodgewoon boterham zakje was). Nou ik stond heel even met mijn mond vol tanden, en daarna pakte ik mijn eigen luierzakje uit de tas. Ik ben daar nooit meer geweest.