Simpele ondergoed tip

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Meryl, 11 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    Moest er nu echt van komen, ander ondergoed! Heb normaal de 3-pack string van Bjorn Borg...geeft niet echt een 'geborgen gevoel' meer ;) misschien ook iets te miniskuul voor bij de vk steeds... :(

Ben vanmidaag GOED geslaagd bij de H&M (MaMa)...je hebt daar 3-packs hipsters (grijs, zwart, wit). Ik dacht eerst 'oh my God, maat 'oma', maar als je ze aan hebt zijn ze best sexy..van die kleine broekjes zeg maar...lekker zachte stof (12,95).

Daarbij heb je bijpassende 2-packs voedingbh's (zwart, wit) voor 19,95...heerlijk zachte stof en een zacht prijsje. Ga van de week nog een setje halen, ben echt geslaagd! Had ook de speciale Anita bh (34,95) aangeschaft, maar vind die toch iets minder qua vormgeving en gevoel...

hahaha misschien beetje 'over enthousiast', maar vind ondergoed soms echt lastig, vooral nu... :) hoop dat iemand er iets aan heeft.

2. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Hoi ik heb ze ook en ze zitten heerlijk xxx

3. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Hoi ik heb ze ook en ze zitten heerlijk xxx

4. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    Ik moest wel even kijken naar de maat, normaal heb ik 75C...nu 80D!!

Dus zeker even passen dames!! Gaat in H&M wat lastig omdat de onderbroeken en bh's aan elkaar vast zitten, maar volgens mij mag je gewoon ruilen...lekker thuis passen! :)

5. vlinder29

vlinder29 Lid

21 nov 2008
    55
    0
    0
    Bedankt voor de tip voor tegen de tijd dat het nodig is!

gr Vlinder

6. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Dat is een goede tip hoor!:p
    ik had zoveel moete om goed ondergoed te vinden tijdens mijn zwangerschap!
    Ik ga je tip zeker onthouden

7. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Bedankt voor de tip!
    Draag nu nog gewoon mijn stringetjes, maar denk dat het tijd wordt voor iets anders ;) . En wist idd gewoon niet zo goed waar dat te halen.

8. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ok ga ik daar ook maar eens kijken want echt heb nu al vanalles geprobeerd maar zit voor geen meter of kruip helemaal naar onder en druk dan lekker in je buik. of het zit ergens anders tussen whaaha. niemanddalletjes kunnen nu echtn iet meer.

9. Fientje2007

Fientje2007 Actief lid

18 jun 2007
    309
    0
    0
    Brabant
    ja het is echt vervelend. Ik heb 3 goede onderbroeken :) Van de rest knellen de elastieken heel vervelend op mijn baarmoeder. Na het avondeten trek ik bijna alle overbroeken bijna omlaag tot ongeveer bovenkant bikinilijn...
    Nu ben ik echt niet mega groot ofzo (38-40) en heb maat onderbroeken M of L.
    Maar nu heb ik dus XL onderbroeken nodig. En echt waar, de Hema heeft gewoon niet mijn favo onderbroeken in de maat XL. Dat is toch idioot! Zulke tenten zijn het nu ook weer niet! :)
    Ik zal eens naar de H&M gaan.

Deel Deze Pagina