Heel simpel maar oh zo lekker! 1 banaan 1 appel 1 peer stuk of 8 aarbeien aanvullen met yoghurt en iets siroop. (doe er ook nog wel eens ijsblokjes door)
Ik gooi altijd lekker verschillende stukken fruit erin, that's it! haha Dan pers ik dus gewoon eerst appelsienen (kan ook met appelsap trouwens maar ik hou niet van dat zoete) en dan in de blender samen met banaan/kiwi/appel/framboos/aardbei/ananas... niet ALLES natuurlijk maar 2 of 3 verschillende dingen jummmie heerlijk! Wat ik ook veel zie is yoghurt erbij, doe ik zelf niet.
Heel simpel: 1 mango, 2 glazen sinaasappelsap en 3 ijsblokjes. Eventueel verse ananas erbij en een eetlepel kokoskruimels (van conimex).
Ik hou echt van banaan en kiwi / banaan en aardbei. Ik gooi er het liefste dan spinazie doorheen(verse spinazie) of rucola sla wanneer ik er groente doorheen doe. Verse ananas is ook erg lekker in sapjes.
net voor de kids een banbij smoothie gemaakt(werk nog een de naam ) banaan met aardbei door blender en flink lang laten blenden kids vonden t heerlijk!!
Ik heb standaard, wortelen spinazie, appelen, sinasappelen, komkommer en citrownen, in huis.. Elke avond maak ik dan een groene smoothie voor de volgende ochtend. Zelfs vind ik een goedkope appelen en dat in de sapcentrifuge gooien ook erg smakkelijk