Ik zie tegenwoordig veel van die gekleurde messensets. Ik zit erover te denken er één op mijn verlanglijstje voor de kerst te zetten. Weet iemand uit ervaring of deze fijn zijn?
Dat ligt er helemaal aan of ze van een goed merk zijn natuurlijk. Iedereen kan een kleurtje op messen schilderen. Ik zie er zelf het nut niet zo van in. Persoonlijk zou ik, als je toch een messenset nodig hebt, eerder uitvogelen wat voor messen je nodig hebt, een goed merk zoeken en dat vragen. Ik heb zelf jaaaaren geleden een messenblok van Zwilling gekocht met zes messen. Was best een aanschaf maar ik ben er elke dag nog zo blij mee en ze gaan heel lang mee. Ik zou echt niet zonder een fatsoenlijke messenset in de keuken kunnen.
Nee idd, ik heb nu een koksmes van Herman den Blijker, ben ik ook heeeeeeel blij mee. Ik had een set gezien van Amefa, maar dat zegt me niks en ik kan eigenlijk weinig reviews vinden.
Ja ik zag laatst ook bij ons in de Turkse winkel een gekleurde messenset maar ja voor 15 euro kan dat niet veel zijn. Maar bij Masterchef worden ze toch ook wel gebruikt dus er zullen ook best goede merken te krijgen zijn
Er zit een teflon laagje over heen dus ik weet niet of je ze dan wel kan slijpen en of ze dan wel zo mooi gekleurd blijven. Wij hebben er ook bij gestaan maar twijfelden dat we het maar niet gedaan hebben. Wij hebben gekeken bij winkels van dish en that en speciale kookwinkels.
Net als Eylem zweer ik bij de messen van Zwilling. Gekleurde messen zijn leuk maar ga op zoek naar een goed merk en koop niet de eerste de beste omdat ze er zo leuk uitzien.
roestvrij staal. Hier zeiden ze wel liever niet in de vaatwasser, worden de messen bod van. Wat ik ook fijn vindt de 30 jaar garantie Op alle mesen zit een kapje (leuke kleurtjes) En op hamdvat ook een kleurtje ( zo heb ik dus ook gekleurde mesen hihi)