babydoos etos hoeveel tijd na de bevalling ontvangen?

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door zohra, 8 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zohra

zohra Niet meer actief

hoi,

hoeveel tijd na de bevalling hebben jullie de etos babydoos ontvangen?
    de zwangerschapsdoos heb ik opgehaald maar de babydoos nog niks van ontvangen of gehoord.
    van de ene kant zit ik te twijfelen of ik m nu wel of niet heb ontvangen (hormonen :D ) volgens mij niet want heb hier niks per post ontvangen.
    en wat zat er in de babydoos? weet iemand dat nog mssch dat ik dan weet of ik m wle of niet heb gehad.

gr

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    die komt een dame van felicitas thuis brengen.

3. Opening

Opening Niet meer actief

Volgens mij is dat niet meer zo hoor. Ik kreeg hem gewoon
    opgestuurd.

4. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ik ben benieuwd of ik ooit een uitnodiging krijg voor de 'zwangerschapsdoos'...

5. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    @ Edge: die heb ik ook nooit gekregen! Wel zelf even bellen, dan sturen ze 'm naar je huis...

De babydoos krijg je tegenwoordig thuisgestuurd, Felicitas komt niet meer! Als het goed is, krijg je 'm binnen 6 tot 8 weken na je uitgerekende datum

6. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    Ze bezorgen de complete doos bij je thuis.

Maar bij felicitas zijn ze een beetje van slag.

Ik heb 5 dagen na de geboorte van onze zoon de babydoos gehad en tijdens de zwangerschap geen doos.

Toen onze zoon ongeveer 3 weekjes oud was kreeg ik de zwangerdoos en vorige week nog een keertje de babydoos.

Bij de laatste doos werd ik wel gebeld door een mevrouw van felicitas. Zij vroeg alleen of ik al bevalln was en vertelde dat zede doos zou toesturen.

Helaas zijn de produkten in de doos niet zo lang meer houdbaar en de boekingscode voor center parks is verlopen ... helaas

7. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ik heb ze even een e-mail gestuurd, wellicht helpt het!
    Wat een gehannes met al die dozen zeg, eerst kruidvat en nu begint jonge gezinnen ook van de rel te raken? haha, wat gebeurt daar allemaal.:p

Bedankt!
    Wel vervelend dat jij 'm nooit gehad hebt!!

8. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Vanmiddag een email gehad dat ze de doos gaan opsturen! Toch wel netjes hoor!!

9. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    hmmm.... nu maar hopen dat hij ook echt komt.
    Ze hadden mij het ook meerdere keren beloofd.
    Het is inderdaad een heel gedoe daar.
    En hoe staat het eigenlijk met de dozen van prenatal ?? Wanneer kunnen die opgehaald worden ? Weet je dat ?

10. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Nou, ik heb 'm gekregen vrijdag! Ik vind het wel grappig dat al die dozen eigenlijk wel heel erg op elkaar lijken! Ach ja, toch weer 2 luiers erbij hahaha.

De babydoos van prenatal weet ik niet, oh, er staat op de website als je kindje 3 maanden is. Maar dan moet je dat wel hebben doorgegeven natuurlijk. Gisteren was ik trouwens wel verbaasd. Kwam thuis van het dorp en er stond een blije doos in de woonkamer. Zegt m'n vriend, ja die kwamen ze brengen. Huh?? Ik heb er 2 maanden geleden al eentje opgehaald in de Prenatal zelf. Zit er een briefje bij of je toch ook maar even een tegemoetkoming in de verzendkosten wil storten (begrijpelijk, alleen niet als dat dus door een rommelige administratie komt...!!). Heb gelijk even een mailtje gestuurd dat ik dat niet van plan ben.

11. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    Ik had de doos vandaag binnen, donderdag kreeg ik een telefoontje of de kleine geboren was en wanneer en vandaag binnen.
    De datums op de produkten is hier trouwens niks mis mee, nog ruim 6 maand houdbaar, vond het wel weer leuk al die gratis dingen en weer mooi leesvoer dus altijd goed.
    Die van prenatal nog niet ook nog geen bericht van gehad.

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    hmm, mijn uitgerekende datum is nu ruim 8 weken geleden! Heb geen babydoos gehad:(

13. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ik had ook nog niks gehad dus gemaild, dit is het antwoord:

"Voor het aanbieden van de Babykadoos wordt telefonisch contact met u opgenomen.
    Dit kan zijn vanaf 6 weken tot 6 maanden na de geboorte."

Telefonisch contact? Stuur hem maar gewoon op, ik hoef geen telefonisch contact. En na een half jaar....? Dat vind ik wel erg lang duren...

14. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik ben gisteren door Felicitas gebeld, precies 6 weken na de bevalling! Ze sturen 'm nu op, dus zal nog ff laten weten wanneer het binnen is...

15. UmmKais

UmmKais Actief lid

11 nov 2009
    316
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben gister ook gebeld door felicitas, bijna 4 weken na de bevalling. Ze zeiden ook dat ze m op zouden sturen.
    En verder probeerden ze me nog abonnementen aan te smeren e.d. en ze was niet blij dat ik mn e-mailadres niet wilde geven. ;)

Ben benieuwd wanneer ik m krijg...

16. UmmKais

UmmKais Actief lid

11 nov 2009
    316
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heb m vanochtend al ontvangen! Ik ga zometeen eens kijken wat er in zit, wacht nog even tot mn zoontje slaapt want die wil nog even niet zonder z'n mama..

17. bibi2009

bibi2009 Niet meer actief

ik heb een dochter van 3 maanden
    nog geen telefoontje doos of brief ontvangen.
    ik heb een email gestuurd 4 stuks totaal.
    nog steeds geen antwoord.
    gisteren was ik op de huishoudbeurs en kon daar een klacht achter laten.dus dat heb ik gedaan.
    nu maar wachten

18. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Heb de doos gisteren gekregen! Zitten wat leuke proefpakketjes in, voeding e.d. nog tot juli houdbaar, dus voor ons net aan voor de 6 maanden grens....
    Verder heel veel (oudere) tijdscshriften.

19. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Er gebeurd iets nieuws met deze doos. Op korte termijn gaat felicitas ophaalkaarten versturen zodat de babydoos ook bij etos gehaald kan worden ipv thuis brengen.

Deel Deze Pagina