Welke printer?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ellen291982, 27 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Onze oude printer is kapot en nu willen we graag een nieuwe. we willen er alleen wel een die goedkope inktpatronen heeft. Anders kost dat steeds zoveel geld.

Welke printer raden jullie aan die aan die criteria voldoet?

2. danip

danip Niet meer actief

Geen canon, de canon die wij hadden ligt nu in 14856449 stukjes in de kliko. Daar moet je de dure patronen van hun zelf in doen, anders bleef hij zeggen dat de inkt op was (als rood op is en je wilt zwart printen die nog vol is deed dat %$#^%& ding niks!)

3. snoet

snoet Bekend lid

3 feb 2009
    901
    0
    0
    Hoofddorp
    Ook geen hp all in one, intpatronen zijn ook vrij duur> Het is wel een goede printer trouwens

4. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    De patronen van canon en epson zijn moeilijk hervulbaar omdat die chip op de printerzelf zit en registreerd dat die op is.

Bij HP zit de chip op de cardridge en dus probleemloos bij te vullen.

Ik heb een HP deskjet f2420 ( all in one) en ik heb van de week mijn zwarte cardridge laten na vullen en dat koste 6 euro.
    Dus viel mij alles mee. En de printkwaliteit is net als met een nieuwe.

5. Vagans

Vagans Niet meer actief

Mijn ouders hebben pas de
    Canon MG5150 gekocht, das een all in one printer ook met scanner en kopieren enzo. Je hoeft hier niet de duure cacon inkt dingen in te doen en je kunt zowiezo kleur voor kleur appart vervangen!

Het is echt een super ding, zeker aan te raaden!

6. Ellen291982

wij hadden canon en idd het jammere was dat als je bijv zwart wilde gebruiken maar de geel was op dat je die dan eerst moest vervangen we hebben die wle steeds na laten vullen goedkoop en verder geen problemen gehad.

@vagans hoe duur is zo'n all in one printer ongeveer.

7. Vagans

Vagans Niet meer actief

die printer was 77 euro geloof ik bij cameranu.nl of iets in die trant.

8. Ellen291982

9. Ellen291982

nog iemand een tip?

10. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.641
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Wij hebben een Epson,was 39 euro,inkt 7-8 euro per stuk en makkelijk te vervangen.Wij hebben geen hoge eisen,wordt voornamelijk gebruikt voor documenten of schooldingen,bevalt tot nu toe prima.

Deel Deze Pagina