Dag dames, ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met kruidvat luiers én de nieuwe van pampers. Ik heb hier nog LIHL bonnen liggen, en de gewone pampers vind ik evengoed te duur daarmee. Heb nu kruidvat luiers voor snachts, en die bevallen redeljk goed, soms lekt ze een beetje door. Maar nu heb ik uitgerekend dat met die bonnen die simply dry wel weer mooi aan de prijs zijn. Maar aangezien ik er meteen 3 pakken moet kopen, wilde ik eerst wat ervaring zoeken. Dus heeft er iemand ervaring met die 2, en wat zijn de verschillen?? Bevalt de simply dry? Dank jullie wel!
Hoi, Welke maat luiers heb je nodig? Mijn mannetje zit in maat 3 en ik heb altijd kruitvat luiers, bevalt mij prima! Prijs is super, met de aanbiedingen 1x in de zoveel tijd scheelt het behoorlijk met de pampers. Pampers heb ik gebruikt toen hij nog in maat 1 en 2 zat, vond ik ook prima. Lekker zacht en soepel. Dit waren New Born en niet de Simply dry. Maar in prijs duurder dan de kruitvat, dat heeft mij doen besluiten dat ik over ben gestapt naar kruitvat. Etos luiers vond ik trouwens ook prettig. Wat ik wel vervelend vind is dat de luiers vaak doorlekken de poep zit dan echt overal (spuitluiers, tandenpoep) maar dat had ik ook met de pampers. Echt onwijs vervelend, soms is 3x per dag omkleden niks.
ik heb 1 pak simply dry geprobeerd maar koop ze niet meer hoor, na een nacht slapen zat ze sochtends bij ons in bed en deed kennelijk een plas, het liep er zo uit, echt alles nat!!! dat heb ik bij baby dry nog nooit gehad!
Simply dry is ook een soort goedkopere overdag luier en geen 12 uur droog nachtluier. Overdag verschoon je toch elke 4 uur ongeveer dus dan kan je meestal prima met een goedkopere luier toe. En 's Nachts gewoon een goede nachtluier blijven gebruiken.
Ik vind Pampers geen fijne luiers, vind ze een beetje stinken... Kruidvat gebruiken we bij mij op mn werk (kdv) en ook Finn heeft regelmatig kruidvat, en heb eigenlijk nooit dat hij (of een kindje van mn werk) doorlekt. Ben dus erg tevreden over de kruidvat luiers.
Ik gebruik simply dry voor overdag en een kv luier voor de nacht. Maar ik ga ze niet meer kopen als ze niet in de aanbieding zijn, want voor de prijs 1,5 euro verschil met baby dry, zou ik baby dry kopen of de kv luier die een stuk goedkoper is. Ik probeer met lihl bonnen pampers te kopen in de aanbieding, zodat je nog meer korting hebt.
Simply dry doet het hier perfect. Zowel overdag als snachts. Kruidvat ook maar daar krijgt mijn zoontje uitslag van. Ik vind de simply dry echt niks onder doen van andere pampers.
hmm dit zou ik inderdaad nog kunnen proberen! Maar dacht dat dat niet mocht? @Jib, maat 4+ of 5.. Geef je soms borstvoeding? Ik had dat namelijk ook in die tijd, was geen luier tegen bestand!!! (begreep van mijn zus dat katoen met plastic broekje wel helpt ) Het punt is een beetje, we gaan rond de kerst 2 weken weg. Nu gebruik ik 2 soorten luiers, kruidvat snachts en goedkopere overdag. Maar heb geen zin om op vakantie met 2 soorten luiers te rommelen. Dus hoop eigenlijk dat de kruidvat nog met een aanbieding komt voor die tijd, en anders dacht ik dus om die simply dry te kopen.. Die is met die bonnen namelijk wel goedkoper als de kruidvat zonder actie...Maar de meeste zijn er dus niet zo over te spreken lees ik... hmm lastig hoor! Nog andere ervaringen??
@ik gebruik sindsdien die simply dry ook alleen overdag, tot ze op zijn hoor...maar koop ze niet meer. had ze nu met een kortingsbon dan om te proberen maar vind ze dus niet zo...
ik zou simply dry niet aanraden, kruidvat luiers zijn veel beter. Baby dry is wel goed, maar ik vind ze veel te duur geworden en koop ze niet meer (heb nog een voorraad liggen) en ik heb genoeg van mr pampers die er elke keer luiers uithalen en nu de prijs weer omhoog heet gedaan volgende stap is weer minder luiers in een verpakking net zolang totdat dat niet meer kan. ik stap over naar kruidvatluiers ,maar misschien haal ik het wel totdat hij zindelijk is.