Ik heb vannacht gedroomd...

Discussie in 'De lounge' gestart door Angeltje24, 14 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angeltje24

    Angeltje24 Bekend lid

    22 nov 2006
    536
    1
    18
    dat wij in het huis van de buren aan de overkant gingen wonen...Ze wilden er echter niet uit en toen heb ik de politie gebeld die ze vervolgens met hun tas op straat heeft gezet zodat wij erin konden. Ik vond het vervolgens zo zielig dat ik heb gezegd dat ze af en toe wel langs mochten komen 8-[

    Waar dat nou weer op sloeg.... :rolleyes: :D (ik vind ons eigen huis + tuin toch echt mooier hoor ;) )


    Wie nog meer van die rare/vreemde/enge/mooie/gekke dromen..?
     
  2. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik heb vannacht gedroomd, dat een kennis van mij die in een rolstoel zit, weer kon lopen, en dat ze zo blij was, en me omhelsde.
    Hoop dat m'n droom uitkomt.
     
  3. Mandarijn

    Mandarijn Bekend lid

    3 feb 2007
    760
    0
    16
    hahha hoe kom je erbij he? :)
     
  4. Lisette28

    Lisette28 Fanatiek lid

    21 feb 2006
    1.439
    0
    0
    Delft
    ik droomde vannacht dat ik een zoontje had gebaard, hij was echt mooi!
     
  5. lizab

    lizab Fanatiek lid

    7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Ik droomde over de vorige bewoners van ons huis (we wonen er net een week) Dat de man zomaar de vrouw dood schoot en dat ik dat (was niet alleen) zag gebeuren. (speelde zich af in een heeeeel ander huis dat het onze) Vervolgens was ik heel bang dat hij zou komen en hetzelfde bij mij zou doen.

    Heeeeeeeele vreemde droom. Het zijn nl. super leuke mensen, dus het slaat helemaal nergens op. In ieder geval werd ik doodsbang wakker en pas na 15 minuten realiseerde ik me dat het een droom was en dat ik helemaal niet bang hoefde te zijn. Toen maar lekker dicht tegen mijn mannetje aangekropen.

    Overigens vertelde mijn mannetje vandaag dat hij haar heeft zien rijden met de auto.. Vond ik stiekem toch heeeel fijn om te horen.
     
  6. guppie81

    guppie81 VIP lid

    13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik droom al 3 nachten over biefstukken, lekker rood van binnen :(
     

Deel Deze Pagina