Ik ben zaterdag best geschrokken, want ik voelde ineens een knobbeltje onder m'n oksel. Toen ik 't tegen m'n moeder zei, zei zij meteen 'Oh, dat is een opgezwollen kliertje, dat heb ik ook wel eens als ik gestresst ben!' Nu vroeg ik me af of er iemand is die weet hoelang zoiets blijft zitten.. Ik kan op internet alleen maar vinden dat je het vaak ook hebt als je er ziek bij bent (wat dus niet het geval is bij mij ), maar nergens hoe lang het kan blijven zitten, en wanneer het weer weg zou moeten zijn..
Ik heb het wel eens. Het kan best lang duren. (Bij mij vaak wel een week of twee voordat het echt weg is.) Als het echt te groot en pijnlijk wordt, kun je het beste even langs de huisarts gaan. Die kan het even openmaken en het vuil eruit laten lopen. Het zetten van de verdoving kan even vervelend zijn, maar daarna is het zoooo'n opluchting!
Ahw okay, dat kan best even duren dus.. Het is niet zo dat ik er last van heb hoor, alleen bij knobbeltjes en bobbeltjes ga ik me toch eventjes zorgen maken
Ik heb het ook vaker gehad maar die waren flink pijnlijk. Mijn HA zei zolang ze pijnlijk zijn dat het waarschijnlijk ontstoken haarzakjes zijn. Ik zou het even aankijken en anders gewoon even bezoekje aan de HA plannen. Waarschijnlijk is het helemaal niks dus niet te druk om maken hoor
mijn man heeft het vaak en meestal is het bij hem na een maand weg. als het na een maand niet weg is zou ik het toch maar eventjes laten controleren gewoon voor de zekerheid
Ook hier regelmatig, en toevallig nu ook. Het is even wat lastig, maar ik heb er nooit echt pijn van. Gaat vaak inderdaad na een week of 2 weken wel weer weg. Zou me er nu nog niet te druk over maken
Hey meis, ik had het dus altijd als ik ongesteld moest worden! Is pijnlijk, maar het gaat hier ook altijd weer over.
hey ik heb dit gehad in alle twee de oksels, het kan van je kliertjes zijn of van de aanhechtingen van je spieren en pezen .. mocht het niet weg gaan, laten na kijken en jezelf niet bang maken en rustig blijven maar altijd even naar de HA gaan. ook heb ik als vele hier ietsjes opgezeten kliertjes als ik ongi ben xxx
Ik heb een tijd terug ook 2 gehad,1 in mn nek en 1 bij me oksel,die in me nek is weg gehaald,en nu voelde ik gister avond ook 1 bij mn kaak,dus vrijdag weer even na de dokter Ik zeg als jij je er nie goed bij voelt,gwn lekker na de dokter gaan,het hoeft helemaal niks te zijn,en na kijken kan nooit geen kwaad