Hahaha ik speel het zonder codes, heb in alle banen elke keer het hoogste gehaald dus zo flink kunnen sparen en in 1 keer een giga huis neer kunnen gooien hahaha maar het is echt verslavend
Hoi, hier een Sim2 verslaafde. Nog steeds haha. Sims 3 nog niet aangeschaft. Zolang ik me nog kan vermaken met 2 wacht ik tot ie goedkoper is (A). Ben namelijk niet zo van t downloaden. Maare... misschien stond t al ergens: TSR.com. thesimsrecourse (als ik t goed schrijf). Daar kan je heel veel vinden. Enjoy!!
heb sinds eergister op mijn vriends pc sims 3 geinstaleerd ziet er veel beter uit en eerst wel even wennen omdat alles anders is maar it eindelijk dacht joow dude vet cool hahaha dus ben nu verslaafd aan sims 2 en sims 3
Ik vind het ook zo grappig om bv feestjes te geven, zoals trouwpartijtjes enzo hahaha dan word je opgehaald en strooien ze met confettie enzo hahaha geweldig
Ok top! En dan het is het gewoon precies hetzelfde? Met als enigste verschil dus dat je geen hoesje krijgt? Dat is wel een stuk goedkoper zeg! Zal het zo direct even tegen manlief zeggen!
Wat is de cheat om die balkjes vast te zetten dan? Gebruik alleen motherload, wil ook direct een mooi huis bouwen met mooie spulletjes erin
testingcheatsenabled true ( als hij weer uit moet vervange je true voor false ) als je dat hebt gedaan klik je shift in en druk je gelijk op de brievenbus, je ziet dan verschillende opties en dan moet je kiezen voor de optie waar static ( statische ) in staat kiezen .. Je kan trouwens ook met deze code de groene balkjes verschuiven, dit kan je ook doen met vrienden, zo kan je binnen seconden beste vrienden hebben Je kan trouwens met deze code ook het niveau instellen van je ban .. zo ben ik van ballenjongen in een paar seconden gepromoveerd tot sport legende hahahahah dan kan ja handtekeningen uitdelen bij de boekenwinkel hahaha
Dat meen je niet?! Nee toch? Ik moet me wel gewoon registren bij ea games. Snap er alleen niks van hoe ik m nu moet downloaden. Heel frustrerend, wil m spelen!
Nou ik kan het nog steeds niet spelen! Had het dus gekocht bij die site, maar de code was niet goed gegaan. Maar heb meteen gemaild, en netjes een mail terug gekregen dat ze niet meer op voorraad hadden en dus het geld terug gingen storten. 1 dag later stond het weer netjes op m'n rekening. Toch maar geld vragen aan iedereen voor m'n verjaardag, kan ik m in de winkel kopen!
Ok, even een vraagje: Ik heb vanacht voor m'n verjaardag van manlief sims 3 gekregen! Maar nu heb ik m geinstalleerd, alles doet het prima, nieuwe stad gedownload en geinstalleerd, maar nu kan ik die nieuwe stad nergens vinden in het spel? Snap er niks van! Er staat dat ie geinstalleerd is, maar waar dan haha? Kan iemand mij helpen?? Alvast bedankt!
Ugh mijn computer is een beetje naar de malle moeren.. kan geen Sims 3 meer spelen dus moet helaas nog ff wachten totdat iemand hem gaat fixen. Tot die tijd maar ff met Sims 2 Pets op de Wii doen.. haha
Bij mij doet sims3 het wel van die site. Van de zomer komt er een super gave uitbreiding uit! Sims3 ambities moet je maar eens op youtube kijken.
haha hier ook nog zo'n gek... vindt het ook helemaal geweldig die spellen... maar hoe je die meubels een ander kleurtje geeft weet ik niet eigenlijk...
Ik heb de orginele versie! En ben zwaar verslaafd! Moet soms echt weg achter die computer.. En dan krijg ik ontwenningsverschijnselen :O! Want dan wil ik graag verder met huizen bouwen, en mijn Sims met elkaar in bed laten vozen, en kinderen maken en hun laten studeren enzo! Whahaa, echt erg.. Net een klein kind haha!