Nadat ik een stom mailtje over een geheime valentijnskaart heb geopend en ze daar vroegen om mailadres en wachtwoord en ik hier las dat het hackers zijn heb ik mijn wachtwoord veranderd. Maar ik weet niet meer wat het is Nu ben ik zo stom geweest om als alternatiefadres het normale adres op te geven. Maar nu blijkt mijn geheime vraag ook niet meer te kloppen: Wat is je favo voetbalclub: Willem II (heb alle combinaties inmiddels al gehad WII, willem ii, willemii, willem2, W2 etc...) maar niets blijkt te kloppen. Wie kan mij helpen? Verwacht namelijk een belangrijke mail van het bestuur van mijn voetbalclub...... Domme domme ik!!!!!!!!!
Anders een nieuwe maken en dan zelf even de voetbalclub mailen? of hotmail zelf even mailen of ze een oplossing hebben? weet verder niks anders erop te verzinnen
ja ik denk dat je er dan niet meer inkomt, je kunt idd hotmail mailen en dan een aantal vragen beantwoorden bv welke mappen je in je account hebt zitten, welke provider je hebt en dat soort dingen.. en welke mails erin staan zodat ze zeker weten dat het om je eigen mail account gaat... dan krijg je een nieuw ww opgestuurd en kan je er weer inkomen...
ok, weet iemand het mailadres van die hepldesk oid zodat ik die vragenlijst in kan vullen? Er staan namelijk ook een aantal belangrijke mail in betreffende onze bruiloft.
hotmail mailen ...dan krijg je je account weer terug. ze vragen dan wel een hoop gegevens en id van je.
oh en als jij eerder altijd jezelf automatisch aanmelde dan kan je ffe een keylogger downloaden dan kan je je wachtwoord terugvinden via dat progje... ook handig misschien?